خبرهای داغ:
غیور با بیان اینکه باید مردم را به حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات که مد نظر مقام معظم رهبری هم بوده، ترغیب کنیم، تصریح کرد: کاربران فضای مجازی بدون هر گرایش سیاسی در خصوص انتخابات مردم را تشویق به حضور کنند.
کد خبر: ۸۸۴۷۴۵۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان فرماندار این شهرستان اظهار کرد: یکی از موضوعات استفاده از ظرفیت موجود در فضای مجازی به منظور اقبال خوب مردمی بوده است.

علیرضا غیور در جلسه کارگروه هم اندیشی مدیران سایت ها، گروه های تلگرامی و کانال های خبری شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  گفت: فضای مجازی  بستری مناسب به عنوان فعالیتهای مردمی قرار گرفته است.

غیور با بیان اینکه زمانی دسترسی به اینترنت در اکثرنقاط مهیانبود، تصریح کرد: امروزه با سرمایه گذاری خاص این حوزه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل گرایش مردم به فضای مجازی همین زیر ساختهاست، تصریح کرد: زنجیره اطلاع رسانی کشوردر حد وسیع مهیا شده است.

فرماندار اردستان بابیان اینکه نمی توان نگاه خوشبینانه به فضای مجازی کرد، تصریح کرد: فضای مجازی آثار سوء هم دارد که باید در این حوزه به قانونهای نظارتی هم توجه کرد.

غیور با بیان اینکه فعالیتهایی فضای مجازی اگر با برنامه نباشد آینده ناخوشایندی را برای جامعه دارد، تصریح کرد: افرادی که در این عرصه فعالیت دارند مواظب مبطلات و آثار منفی آن باشند.

وی با بیان اینکه ۶۰کانال و گروه تلگرامی در شهرستان اردستان فعالیت دارد، تصریح کرد:  می توان به عنوان یک فرصت ضمن اضافه کردن شیکه های اجتماعی  از آن  به عنوان نقشه راهی استفاده کرد.

فرماندار شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: فضای کشور با توجه به دو انتخاب مهم به سمت و سوی رقباتی  پیش می رود که  استفاده از تارنمای اینترنتی و شبکه های اجتماعی خیلی وسیع تر خواهد شد.

غیور بطور کلی استفاده از فضای مجازی در ارتباط با انتخابات را یک امر ضروری دانست و تصریح کرد:  مقررات و قوانینی در خصوص انتخابات وجود دارد که بر علیه  افراد نباید مطلبی قرار داده شود.

وی فعالیت کاربران فضای مجازی را ضمن ارزیابی خوب تصریح کرد: مواظب باشیم تا از نظر عرفی و شرعی بتوانیم پاسخگوی عملکردمان در فضای مجازی باشیم.

فرماندار اردستان با بیان اینکه مردم را ترغیب کنیم تا با حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات که مد نظر مقام معظم رهبری هم بوده، تصریح کرد: کاربران فضای مجازی بدون هر گرایش سیاسی در خصوص انتخابات مردم را تشویق به حضور کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها