فرمانده ناحیه مقاومت قرچک:

تنها راه علاج بیکاری،گرانی و تبعیض، اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری بسیج:فرمانده ناحیه مقاومت قرچک،گفت: پیشبرد اهداف انقلابی در گروی مدیر انقلابی و تنها راه علاج بیکاری،گرانی و تبعیض، اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۸۴۷۴۶۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

سرهنگ حیدری در دیدار فرماندهان و اعضای شورای پایگاه در حوزه حضرت زینب کبری(س) با بیان این مطلب، به تبیین شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید پرداخت و افزود: اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی و ایجاد فضا برای اشتغال جوانان یک امر مهم و وظیفه همگانی است.

 وی ادامه داد: متاسفانه عده ای در داخل راه فرار از تحریم ها را ارتباط با امریکا می دانند که این تفکر غلط است چرا که تحریم ها از خیلی سال ها پیش در ایران اجرا شده که،نمونه اش جنگ تحمیلی است؛ در آن دوران هیچ کشوری به ایران کمک نکرد و این تحریم ها همچنان ادامه دارد.

حیدری گفت: دشمن دوست ندارد ما روی پای خود بایستیم و‌ بر دانش خودمان تکیه کنیم چرا که اولین شرط آمریکایی ها در بحث برقراری ارتباط با آنان، تعطیلی دانش هسته ای کشورمان بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو‌ اشاره کرد و گفت: ما در قبال انتخابمان مسئول هستیم. ملت ایران باید در انتخابات اردیبشهت ماه بدرخشد.این انتخابات یک پدیده اقتدار آمیز است.طبق بیانات رهبری نتیجه انتخابات هرچه باشد معتبر و قانونمند است.

 امروزه باید دست در دست هم متحد شویم تا به نظام اسلامی کمک کنیم و از تک روی و سلیقه ای عمل کردن بپرهیزیم،در اتحاد است که دشمن نمی تواند شکستمان بدهد. ما نیاز به مدیر انقلابی داریم تا پیشرفت کنیم وهرجا غیر از این بود پس رفت کردیم.چرا دشمن مدیرانی چون شهید بهشتی و شهید رجایی را ترور کرد زیرا توان مقابله با فکر انقلابی را ندارند.

 حیدری در ادامه به امنیت منطقه ای ایران اشاره کرد و گفت: این نعمت به برکت جان فشانی های شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافعان حریم آل الله به دست آمده است.

 

 

  زهرا سیاتیری

ارسال نظرات
آخرین اخبار