فرمانده سپاه عجب شیر ضمن تسلیت در گذشت جان باختگان سیل:

سپاه و بسیج در خدمت‎رسانی به سیل‎زدگان عملکرد درخشانی داشتند

فرمانده سپاه عجبشیر با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی و اظهار تاثر و تالم خاطر با مصیبت دیدگان، در گذشت تعدادی از اهالی روستای چنار را تسلیت گفته و از خداوند قادر و متعال علو درجات برای‌ درگذشتگان، صبر برای بازماندگان و شفای عاجل برای مصدومین حادثه مسئلت کرد.
کد خبر: ۸۸۴۷۴۷۶
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگذاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور با تشکر از کارکنان سپاه و نیروهای مردمی و بسیجی در امدادرسانی به سیل زدگان گفت: سپاه با همه ظرفیت ها و تجهیزات ممکن در خدمت سیل زدگان می باشد.

وی افزود: سپاه و بسیج در راستای امدادرسانی و جستجوی مفقودین با اقدامات موثر و خودجوش بار دیگر کارنامه درخشانی در خدمت رسانی به مردم به ثبت رساند.

هنرور با قدردانی از کلیه نیروهای نظامی، انتظامی و کلیه نیروهای امدادی مستقر در محل حادثه، با انتقاد از اینکه به علت کمبود تجهیزات و امکانات دستگاه های دولتی آمادگی لازم و کافی در برابر سیلاب وجود نداشته است گفت: علیرغم تلاش های مستمر مسئولان و امدادگران امکانان موجود جوابگوی حوادث غیر مترقبه نیست و باید دستگاه های مرتبط به امکانات پیشرفته و به روز مجهز شوند.

وی با تاکید به اینکه سیل زدگان نیازمند حمایت دولت و مسئولان هستند، اظهار داشت: مردم زیادی در این سیل بی خانمان شده و خسارت های روحی و مالی زیادی بر آن ها تحمیل شده است و لازم است مسئولان بطور مستمر و مداوم در محل حضور یافته و با تمام قدرت و امکانات موجود در خدمت سیل زدگان و مصیبت دیدگان باشند.

در این سیلاب علاوه بر تخریب ساختمان ها و بی خانمان شدن تعدادی از مردم و تحمیل خسارت های مالی سنگین، متاسفانه فعلا تعداد 19 نفر جان باخته و دو نفر مفقود هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار