سردار مولایی گفت: اگر رزمندگان ما امروز در این مناطق نجنگند باید در کرمانشاه و همدان بجنگند، باید نسبت به تحولات نگاه عمیقی داشت و نباید مانند بعضی افراد نسبت به مسایل نگاه سطحی داشت.
کد خبر: ۸۸۴۷۴۷۷
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹

به گزارشخبرگزاری بسیجاز کرج،سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)استان البرز؛ در مراسم دومین سالگرد اولین شهید مدافع حرم استان البرز" محسن کمالی دهقان" در مسجد جامع رجایی شهر کرج اظهار داشت: اگر بخواهیم ارزش و اهمیت این شهدا را بدانیم باید ویژگی های این شهدا را بار دیگر بررسی کنیم .

دشمن به دنبال از بین بردن اسلام ناب است/ باید نسبت به تحولات منطقه نگاه  عمیقی داشت

وی در خصوص ویژگی شهدای مدافع حرم بیان داشت: در غربت و دور از وطن جنگیدن ، با دشمن شقی مثل تکفیری ها جنگیدن ، فضای حاکم برآن منطقه ، کار بسیار سختی است.

فرمانده سپاه البرز افزود: شهدای عزیزی که امروز ما به یاد آنها مجلس گرفته ایم باید از بسیاری چیزها عبور کنند تا به مقام شهادت نایل شوند .

سردار مولایی با اشاره به جنگ 8 ساله دفاع مقدس و تغییر شرایط و زمان تصریح کرد: در این زمانه راضی کردن دل و دیگران بسیار مشکل است، مذمت های دیگران در خصوص جنگ در کشور دیگر میتواند پای انسان را سست کرده و از مسیر منحرف کند.

وی با بیان اینکه افرادی که به این رزمندگان میگویند پول دریافت میکنند تا در کشوری دیگر بجنگند گفت: مذمت مذمت کنندگان بسیار سخت و مشکل است، کسانی که این سخنان را میگویند اگر چند برابر پولی که رزمندگان دریافت میکنند را بگیرند یک روز هم نمیتوانند در آنجا حضور پیدا کنند.

فرمانده سپاه البرز تصریح کرد: این مجلس جهت یادآوری است تا بار دیگر ایثار و شهادت را مشق کنیم .

سردار مولایی گفت: دشمنی که امروز با او در حال جنگ هستیم ، دیگر به دنبال خاک نیست ، بلکه به دنبال ایمان، اعتقاد و خود اسلام است.

وی افزود: دشمن امروز نیامده است تا حکومتی را ساقط کند، دشمن امروز به دنبال بر اندازی و جا به جایی قدرت نیست، دشمن امروز میداند که در ذهن فعال انقلابی مبتنی بر اسلام محمدی (ص) مقاومت کند.

سردار مولایی با بین اینکه عربستان نماد اسلام تحجر و آمریکا نماد اسلام آمریکایی است اظهار داشت: آنها اسلام آمریکایی و اسلام تحجر را در مقابل اسلام ناب قرار دادند و امروزما در مقابل این دو اسلام قرار گرفته ایم .

وی با بیان اینکه تنها خواست دشمن از بردن اسلام است گفت: این اعلام علنی و غیر علنی دشمن است .

سردار مولایی با اشاره به سناریوی جدید بمب شیمیایی دشمن گفت: دو سال قبل اسرائیلی ها به آمریکایی ها گفتند تنها چیزی که از این ارتش ها مانده است و ما نگران آن هستیم بمب شیمیایی است، و در نقطه ای از سوریه بمب شیمیایی را منفجر کردند و تمام دنیا را بسیج کردند برای مقابله با سوریه که حقوق بشر در خطر است و باید به سوریه حمله کنیم و روسیه و ایران برای خارج کردن بمب ها از ذرات خانه ها پیش قدم شدند.

فرمانده سپاه البرز اظهار داشت: دشمن به دنبال تغییر یک تفکر است که از انقلاب اسلامی نشات گرفته است و در رگ های دنیای اسلام رسوخ کرده است .

وی با اشاره به اینکه باید نسبت به تحولات منطقه نگاه عمیقی داشت و سخنان رهبر معظم انقلاب را در این زمینه به درستی تحلیل کرد گفت : اگر رزمندگان ما امروز در این مناطق نجنگند باید در کرمانشاه و همدان بجنگند، باید نسبت به تحولات نگاه عمیقی داشت و نباید مانند بعضی افراد نسبت به مسایل نگاه سطحی داشت .

دشمن قصد کرده است تمام داشته های اسلام را یک جا به زیر خاک ببرد که البته با لطف خداوند متعال در این زمینه ناتوان است و هیچ وقت موفق نخواهد شد چون جوانانی مانند "محسن کمالی" داشته ایم و داریم .

سردار مولایی با بیان اینکه کار هایی که تکفیری ها انجام میدهند متعلق به سال 1710 است گفت: این کار ها سیصد سال قبل طراحی شده است که در صفحه 90 و 91 کتاب خاطرات مستر همفر جملاتی آمده است که امروز وزیر مستعمرات انگلستان آن را بیان میکند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بدون شناخت دشمن نمیتوان راه شهیدان بزرگواری که رفته اند را ادامه داد، شهدای ما در سوریه و عراق با عشق و انگیزه ای میجنگند که میتواند آنها را راضی کند که از همه هستی بگذرند .


ارسال نظرات
پر بیننده ها