مسئول سازمان اردویی بسیج در گفتگو با «بسیج» خبر داد

پیش بینی حضور 25هزار زائر در سالروز عملیات «بازی دراز»

مسئول اردویی بسیج کرمانشاه گفت: 25هزار زائر راهیان نور در سالروز عملیات بازی دراز در استان کرمانشاه، به ارتفاعات این عملیات در هشتم اردیبهشت ماه صعود می کنند.
کد خبر: ۸۸۴۷۴۸۷
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری ویژه برنامه عملیات بازی دراز در کرمانشاه اظهار داشت: همزمان با سالروز عملیات بازی دراز صعود سراسری آحاد مختلف مردم به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه  صورت می گیرد.
 
وی با بیان اینکه با توجه به حضور 20هزارنفری سال قبل  پیش بینی حضور بیش از25هزار نفردر هشتم اردیبهشت  شده است اظهار داشت:در 7 اردیبهشت یک روز قبل از صعود سراسری بعد از نماز مغرب و عشاء یادواره شهدای عملیات بازی دراز در جوار حرم  احمد بن اسحاق برگزار می شود.
 
سردار سلیمانی تاکید کرد: باتوجه به حضور گسترده اقشار مختلف مردم از استان های کشور و با هماهنگی بخش های مختلف استان کرمانشاه مقدمات حضور گسترده مردم ولایتمدار و کاروان های اعزامی از استان های کشور فراهم شده است.
 
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در پایان گفت: در این زمینه هماهنگی های لازم با تمامی استان ها صورت گرفته  واعلام امادگی خود را جهت شرکت در این همایش  پرشکوه بیان داشته اند.
ارسال نظرات