با تقدیر از منتخبان جشنواره عکس و کاریکاتور؛
همزمان با برگزاری همایش هنر شیدایی از برگزیدگان مسابقات عکس و کاریکاتور بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۴۷۵۰۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان در حاشیه برگزاری همایش هنر شیدایی در فرهنگسرای شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار بسیج، گفت: هدف از برگزاری همایش هنر شیدایی، گرامیداشت یاد و خاطره 2هزار شهید هنرمند و بزرگداشت روز بسیج هنرمندان در سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی است.

مجتبی بیگی، افزود: در این برنامه از برگزیدگان دو جشنواره عکس حماسه حضور که به مناسبت دهه‌ فجر و 22 بهمن فراخوان آن اعلام شد و هم‌چنین اختتامیه جشنواره کاریکاتور آتش‌نشان‌ها تجلیل شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان اضافه کرد: بیش از 500 اثر به دبیرخانه جشنواره عکس حماسه حضور از سوی عکاسان و هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری در دو بخش حرفه ای و عکس موبایل ارسال شد، که با نظر هیئت داوران سه اثر بعنوان برگزیده و 7اثر قابل تقدیر شناخته شدند.

وی، گفت: از بین 36اثر رسیده به دبیرخانه جشنواه کاریکاتور آتش نشانان نیز 30 اثر به نمایشگاه راه یافتند و بر اساس نظر هیئت داوران تنها دو اثر بعنوان رتبه دوم و سوم شناخته شدند و هیچ اثری بعنوان مقام اول تشخیص داده نشد.

گفتنی است: در این مراسم ضمن اجرای سرود، قرائت شعر و اهدای جوایز و لوح سپاس به منتخبان جشنواره ها، از آتش نشانان حاضر در مراسم نیز با اهدای شاخه گل تجلیل شد.

ارسال نظرات