مسئول بسیج جامعه زنان میناب گفت: ترويج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه موجب شکست توطئه ها و شبيخون فرهنگي دشمنان انقلاب اسلامي مي شود و نسل جوان انقلاب نقش بسزايي در ترویج حجاب و عفاف دارند.
کد خبر: ۸۸۴۷۵۱۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، میربیگی مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه موجب شکست توطئه ها و شبیخون فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی می شود، گفت: رعایت حجاب و عفاف فقط مختص به بانوان نیست و همه افراد جامعه باید با رعایت موازین و مقررات اخلاقی و اسلامی زمینه دوری از آسیب های اجتماعی و درنهایت سالم سازی فضای جامعه را مهیا نمایند.

مسئول بسیج جامعه زنان میناب افزود: رعایت فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یکی از واجبات مورد تاکید دین مبین اسلام است و این فریضه به عنوان امری فطری در ذات و باور مسلمانان نهادینه شده و در جامعه به اجرا در می آید.

وی بیان کرد: دشمن از راههای مختلف تلاش می کند تا فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه کمرنگ شود و نسل جوان از این فرهنگ دور کند لذا برای آموزش، ترویج، گسترش و نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف، به بهره‌گیری از همه توانایی‌ها و امکانات موجود در نهادهای مختلف شهرستان نیازمندیم.

این مقام مسئول آگاهی‌بخشی، الگودهی، تشویق، فعالیت‌های علمی، فرهنگی و هنری و احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را عاملی موثر در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف عنوان کرد و اذعان داشت: برای مقابله با هجمه های فرهنگی استکبار جهانی باید زمینه برای ایجاد شناخت و آگاهی بخشی نسل جوان پیرامون عفاف و حجاب در توسعه برنامه های فرهنگی گنجانده شود.

به گفته مسئول بسیج جامعه زنان میناب هرچه این پوشش کامل‌تر شود، درصد امنیت و حفاظت زنان بالاتر می‌رود و زحمت حجاب، حق بیمه‌ای است که زن برای تأمین سلامت خود می‌پردازد.

میربیگی پس از تقویت ریشه‌های حجاب، شناخت معروف و اجرای امر به معروف و نهی از منکر را عاملی موثر در ترویج فرهنگ حجاب برشمرد و گفت: امر و نهی دینی، تکلیف عمومی است، زن، ناموس جامعه اسلامی است و همه باید در حفظ این گوهر الهی بکوشند.


ارسال نظرات