در آخرین روز از هفته هنر انقلاب برگزار می شود/
رئیس حوزه هنری استان البرز از برگزاری جشن فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی با جشن فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی با حضور هنرمندان مختلف استان امروز (۲۷ فروردین) به پایان می رسد.
کد خبر: ۸۸۴۷۶۰۶
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،اسماعیل آجرلو،  رئیس حوزه هنری استان البرز در خصوص جشن بزرگ بهار هنر البرز گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی از روز یکشنبه هفته گذشته یعنی سالروز شهادت شهید اهل قلم سید مرتضی آوینی آغاز شد.
 
جشن فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در البرز

آجرلو افزود: شهید سید مرتضی آوینی یکی از نویسندگان برجسته عرصه هنر و یکی از الگوهای راسخ و شاخص در بحث تبیین انقلاب اسلامی است.
 
وی توضیح داد: هرساله با اهتمام حوزه هنری هفته هنر انقلاب فرصت دوباره ای برای بیان نقش هنر در عرصه انقلاب اسلامی است، همچنین عرصه ای برای بیان عملکرد هنرمندان انقلابی که در طول یک سال گذشته چه دستاوردهایی را به انجام رساندند.
 
این مسئول خاطرنشان شد: ویژه برنامه های متعددی در این هفته برگزار شد، که از جمله آنان افتتاح دفتر تئاتر مسجد، نشست نویسندگان عرصه انقلاب استان با حضور استاد سرهنگی و ... بود که هر یک از این برنامه ها با هدف اشاعه و ترویج بهار هنر استان تلقی می شود.
 
رئیس حوزه هنری استان البرز در پایان خاطرنشان شد: به همین منظور در آخرین روز از این هفته مبارک ویژه برنامه جشن بهار هنر البرز به عنوان اختتامیه این هفته با حضور پیشکسوتان عرصه هنر، مسئولان و فعالان فرهنگی استان امروز (۲۷ فروردین) در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار می شود.

منبع:شبستان
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها