فرمانده با بیان اینکه از زمان جاری شدن سیل تاکنون همه نیروهای سپاه و بسیج در حالت آماده باش هستند گفت: تا وقتی که عملیات امداد و نجات ادامه دارد ما در محل مستقربم.
کد خبر: ۸۸۴۷۶۲۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

بهمن فتح زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه تبعیت از دستور ولایت برای ما فریضه است، افزود: نیروهای ما داوطلبانه حاضر به کمک رسانی در هر حال و زمانی هستند.

وی ادامه داد: نیروهای بسیجی ساعات از نخستین ساعات بروز حادثه نیروهای در مناطق سیل زده حاضر شده و در سه دسته در قسمت های مهم مستقر و انجام ماموریت کردند.

فتح زاده اضافه کرد: شب نخست حادثه دسته نخست نیروهای سپاه و بسیج در پل قدیمی «توفارقان چایم که در داخل شهر واقع شده است مستقر بودند و به کنترل عبور و مرور-به علت عبور خودروهای بین شهری که با انسداد پل غله زار از داخل شهر عبور کرده بودند بسیار پر ازدحام بود -مشغول بودند.

 

وی ادامه داد: دسته دوم در پله غله زار مانع عبور و مرور خودروها بودند و گروه سوم نیز در منطقه تیمورلو مسئول امداد رسانی به مناطق سیل زده بودند.

فرمانده سپاه آذرشهر بیان کرد: از صبح روز دوم نیز نیروهای با گشت در دو سمت سیل به جستجو پرداختند و گروهی دیگر نیز در منطقه تیمورلو مشغول جستجو بودند.

ارسال نظرات