خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خبر داد

ثبت‌نام بیش از 1180 نفر از خراسان جنوبی در مسابقات قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای مهلت ثبت‌نام در چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف، تاکنون یک هزار و 183 نفر رشته از خراسان جنوبی ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۴۷۶۸۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین منصور هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت‌نام در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف، در ۱۶رشته از ۱۲بهمن ۹۵ به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز و ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری پایان می‌یابد.

وی افزود: متسابقین می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی quraniran.ir و یا دفاتر ادارات اوقاف و امور خیریه در این مسابقات شرکت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته‌‌های حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، رشته‌های معارفی حفظ موضوعی قرآن،‌ حفظ و معارف احادیث، تفسیر قرآن کریم، رشته‌های جشنواره‌ای دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم، اذان، مقطع‌خوانی گروهی قرآن کریم، همسرایی دو یا چند زبانه،‌ آثار کوتاه رسانه‌ای و انشاد انفرادی است.

حجت‌الاسلام هاشمی بیان داشت: مراحل شهرستانی، استانی و کشوری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اردیبهشت، خرداد و شهریورماه سال جاری برگزار میشود.

وی تصریح کرد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات به میزبانی استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در این راستا در مجموع یک هزار و 183 نفر رشته از ابتدای مهلت ثبت‌نام تاکنون از خراسان جنوبی برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: تفکیک ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در این مسابقه شامل شهرستان بشرویه 48 نفر رشته، بیرجند 226 نفر رشته، خضری 69 نفر رشته، خوسف 39 نفر رشته، زیرکوه 165 نفر رشته و سرایان 64 نفر رشته است.

وی ادامه داد: همچنین از شهرستان سربیشه 54 نفر رشته، طبس 296 نفر رشته، فردوس 128 نفر رشته، قاین 41 نفر رشته و نهبندان 55 نفر رشته در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی یادآور شد: تاکنون شهرستان طبس بیشترین و شهرستان قاین نیز کمترین تعداد ثبت‌نام‌کننده در این مسابقات را به خود اختصاص داده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها