خبرهای داغ:
در پی جاری شدن سیل در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل:
در پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی جاری شدن سیل در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل آمده است: وظیفه‌ی فوری مسئولان ذی‌ربط، کمک به آسیب‌دیدگان و کاستن از رنج و اندوه آنان است.
کد خبر: ۸۸۴۷۶۸۶
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در پی جاری شدن سیل در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل که به جان باختن تعدادی از هم‌میهنان منجر شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی ضمن تسلیت این حادثه‌ی مصیبت‌بار تأکید کردند: وظیفه‌ی فوری مسئولان ذی‌ربط، کمک به آسیب‌دیدگان و کاستن از رنج و اندوه آنان است.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
 

بسمه­‌تعالی

حادثه سیل در استانهای آذربایجان شرقی و غربی و کردستان و اردبیل که به جان باختن تعدادی از هم‌میهنان عزیز و خسارتهای سنگین مالی انجامید، حادثه‌ئی دردناک و مصیبت‌بار است.

اینجانب با تأثر و اندوه، به داغداران و مصیبت‌زدگان عرض تسلیت و همدردی میکنم و صبر و آرامش قلبی آنان را از خداوند مسألت مینمایم و رحمت و مغفرت برای جان‌باختگان می‌طلبم.

وظیفه فوری مسئولان ذیربط، کمک به آسیب دیدگان و کاستن از رنج و اندوه آنان است. لازم است هیچ تأخیر و سستی در ادای این وظیفه نشود و امیدوارم خداوند لطف و تفضل و کمک خود را شامل حال مصیبت‌دیدگان و کمک‌کاران فرماید.

سیّد علی خامنه‌ای

۲۶ فروردین ۹۶   

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها