خبرهای داغ:
امام جمعه اقبالیه تاکید کرد: ملت باید با بصیرت کامل پای صندوق‌های رای بیایند و در انتخاب خود نهایت توجه و آگاهی را خرج نمایند.
کد خبر: ۸۸۴۷۷۱۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

حجت‌الاسلام فاطمیان امام جمعه موقت شهرستان اقبالیه، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص "ملاک انتخاب فرد اصلح از دیدگاه قانون و انقلاب" برای ریاست جمهوری ابراز کرد: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات و سفارشاتی که در انتخاب فرد اصلح در قرآن آمده است می‌فرمایند: که امانت را به اهلش بسپارید.

وی تصریح کرد: ملاک‌های انتخاب یک مدیر یا مسئول در درجه اول کارآمد بودن آن است و در درجات بعدی فعال، متخصص، انقلابی و از رجال سیاسی بودن مب باشد.

فاطمیان در ادامه گفت: فرد منتخب باید دلسوز مردم و از جنس آنان تا باشد تا بتواند تمامی اقشار جامعه را درک کند و در نتیجه متخصص در امور مملکتی بوده تا بتواند کشور را در مسیر پیشبرد اهداف سوق دهد.

امام جمعه اقبالیه اظهار کرد: ملت باید با بصیرت کامل پای صندوق‌های رای بیایند و در انتخاب خود نهایت توجه و آگاهی را خرج نمایند.

وقتی سخن از انتخاب فرد اصلح به میان می‌آید باید توجه داشته که فرد منتخب پیرو و متعهد به مقام معظم رهبری باشد چرا که رهبر انقلاب در دو دوره بعنوان رئیس جمهور حضور داشتند و در این زمینه اطلاعات کافی را دارند.

فاطمیان ضمن اشاره به بیانات رهبری گفت: امروزه جنگ ما با آمریکا یک جنگ فرهنگی و اقتصادی است نه یه جنگ نظامی و به همین دلیل است که رهبر بصورت جدی و پیاپی بر مسئله اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال تاکید دارد.

امام جمعه اقبالیه راه حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی را افزایش تولید داخلی دانسته و اذعان کرد: با تولید و اشتغال زایی بسیاری از هنجارهای اجتماعی را می‌توان برطرف کرد، در گذشته فرد بی‌سواد را بدون جا و مکان می‌دانستند اما امروزه بسیاری از جوانان ما تحصیل کرده هستند اما نه شرایط کار را دارند نه با این اوصاف می‌توانند ازدواج کنند.

فاطمیان در پایان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از خارج دیکته می‌کند و برخی شایعات نشر اکاذب می‌کنند و هدفشان تخریب برخی از چهره ها است.

حجت الاسلام فاطمیان در بخش پایانی سخنان خود اذعام کرد: در انتخاب ها هوشیاری بعمل آید و افراد نالایق را به میدان کار راه ندهند چراکه به اعتقاد ولی فقیه ما جوانان ما که به مسائل هسته ای دست یابند یقینا به مسائل اقتصادی نیز می‌توانند دست یابند. 

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها