شرکت "آوای انتظار زنگان" اقدام به برگزاری کنسرت موسیقی "آوای اشراق" کرده که ٤٠ نفر از هنرمندان و دست‌اندرکاران در آن به هنرنمایی می‌پردازند.
کد خبر: ۸۸۴۷۷۱۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: کنسرت موسیقی "آوای اشراق"، به سرپرستی "اصغر محمدی" و با آواز "مجتبی عسگری"، آخر هفته جاری به اجرای موسیقی برای مردم شهرستان زنجان می‌پردازند.

ایرانه حیدری با بیان این مطلب افزود: این گروه در روزهای پنج‌شنبه، ٣١ فروردین و جمعه، اول اردیبهشت از ساعت ٢٠ و ٣٠ دقیقه تا ٢٢ و ٣٠ دقیقه در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان به روی سن می‌روند.

وی در ادامه اظهار داشت: شرکت "آوای انتظار زنگان" اقدام به برگزاری این کنسرت کرده که ٤٠ نفر از هنرمندان و دست‌اندرکاران در آن به هنرنمایی می‌پردازند.

حیدری با اشاره به قطعات در نظر گرفته شده برای اجرای از سوی این گروه موسیقی سنتی، تصریح کرد: قطعات سرگشته، پناه من، قصه، راز دل، سنگ خارا، از کفم رها، ای عاشقان، رخسار، چهار مضراب و بوی وصل دلداران توسط اعضای گروه آوای اشراق اجرا می‌شوند.

وی کنسرت مایستر این گروه را "فرزاد صیدی" معرفی کرده و گفت: سنتور توسط اصغر محمدی و پویا محمدی، ویولن توسط فرزاد صیدی و صابر محمدی، ویولن سل توسط سهیل اسلامی، تمبک توسط اکبر محمدی، دف توسط روزبه فاریا، نی توسط داود نقیلو، قانون توسط سارا رحمتی، سالار پرکان توسط مهدی یوسفی، کمانچه توسط محسن محمدی، تار توسط محمدرضا عزیزی و پوریا سلیمانی، بم‌تار توسط کامیار زند و عود نیز توسط وحید نوروز بوجی و سپهر محمدی نواخته خواهد شد.

گفتنی است، اعضای این گروه موسیقی از هنرمندان زنجانی بوده و در سال‌های گذشته نیز چندین اجرای صحنه‌ای برگزار کرده‌اند.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان به این کنسرت، برای خرید بلیت می‌توانند علاوه بر مراجعه به فرهنگسرای امام، از طریق آموزشگاه نوا، شورانگیز، چکاوک، سرناد و فروشگاه چهارباغ، نسبت به خرید آن اقدام کنند.

ارسال نظرات