خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات زمینه اقتدار ملت ایران در عرصه جهانی و خنثی کردن توطئه دشمنان را فراهم می کند.
کد خبر: ۸۸۴۷۷۲۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ حسین کریمی اول در مصاحبه با خبرنگار بسیج با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت 4 ساله کشور را مشخص می کند، اظهار کرد: به همه کسانی که دوستدار انقلاب اسلامی هستند توصیه می شود با تمام توانشان برای زنده نگه داشتن آرمان های نظام و تداوم آن در انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

وی افزود: اگر حضور ملت ایران در انتخابات کمرنگ باشد قطعا دشمنان قسم خورده ایران این مهم را تحلیل می کنند که این ملت از آرمان هایش خسته شده است و دلیل آن شرکت کمرنگ مردم در انتخابات ریاست جمهوری، شورا یا غیره بوده است.

جانشین سپاه نینوا گلستان بیان کرد: امروز با توجه به اجرای برجام در عرصه جهانی و تحرکات برخی کشورهای وابسته علیه نظام جمهوری اسلامی در منطقه، کشور در مقطع حساسی قرار گرفته است و حضور حداکثری مردم در انتخابات زمینه اقتدار ملت ایران در عرصه جهانی و خنثی کردن توطئه دشمنان را فراهم می کند.

سرهنگ کریمی با تاکید بر انتخاب فرد اصلح اذعان داشت: ما اگر می خواهیم اسلامی که بیرقش به دست امام راحل بلند شده و مقام معظم رهبری آن را تداوم داده است و خون شهدای مدافع حرم هر روز این راه را مستحکم تر می کند ادامه داشته باشد، باید به چهره هایی رای داده شود که به  آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی یعنی اسلام، جایگاه ولایت، شهدا و مکتب عاشورا اعتقاد و ایمان داشته باشند.

وی در پایان گفت: مردم باید نسبت به رفتار منافقانه برخی افراد که ادعای تبعیت از ولایت فقیه را داشته، آگاه و هوشیار باشند و بدانند خداوند منافقان را با دست خودشان رسوا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها