خبرهای داغ:
قدردانی شهردار تبریز از مجموعه اقدامات در بارش های اخیر؛
شهردار تبریز با قدردانی از مشارکت شهروندان و تلاش‌ عموم بخش‌های ستادی و عملیاتی در جریان بارندگی و سیل اخیر گفت: مجموع بخش‌های فعال در بارش‌های کم‌سابقه اخیر، موجب شد شهر تبریز، در روزهای اخیر، با مشکل حادی مواجه نباشد.
کد خبر: ۸۸۴۷۷۵۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در جمع مدیران خدماتی شهرداری تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: در روزهای اخیر، مطابق تمام مقاطع سخت و حساس، کارگران شهرداری تبریز در خط مقدم عملیات خدماتی و شبانه‌روزی سطح شهر حضور داشتند؛ به شخصه از نزدیک شاهد بودم که تلاش کارگران، فراتر از وظایف سازمانی بود و با تعصب ستودنی، در شرایط دشوار و پیچیده سیلابی، به خصوص در مناطق حاشیه‌نشین ادامه داشت.

وی ادامه داد: اگر نبود اطلاع‌رسانی‌های به موقع تیم روابط‌عمومی و همکاری رسانه‌های مجازی و گروه‌های خبری، قطعاً امروز شهر تبریز با وضعیت بسیار تلخ و دلخراشی مواجه بود؛ اما خوشبختانه اطلاع‌رسانی‌های مداوم، نقش موثری در آگاهی شهروندان و پیشگیری از بروز حوادث ناگوار داشت.

نجفی مشارکت شهروندان در بارش‌ روزهای گذشته را موثر خواند و افزود: طبق گزارش‌های رسیده، همکاری گروه‌های مردمی، به خصوص در محلات و محدوده‌های مسکونی، نقش مهمی در تسریع اقدامات خدماتی داشته است.

وی با تسلیت مجدد درگذشت جمعی از هم‌استانی‌های آذرشهر و عجب‌شیر در جریان سیل اخیر، اظهار داشت: شهرداری تبریز با اعزام گروه‌های امدادی و تجهیزات لازم، تجربه‌ها و راهکارهای خود را در اختیار تیم‌های مدیریت بحران در این دو شهرستان قرار داده است.

وی با تاکید بر این‌که آمادگی تیم‌های خدماتی کماکان باید استمرار داشته باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های آب‌و‌هوایی، مدیران خدماتی، شهرداران مناطق، بخش های تجهیزاتی و رسانه‌ای باید هر آن، آماده مواجهه با شرایط دشوار بارش باشند.

ارسال نظرات