سهند توانایی دونده کردستانی در دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور انتخابی تیم ملی برای حضور در پنجمین دوره از بازی های جهانی لتونی ٢٠١٧ نایب قهرمان شد.
کد خبر: ۸۸۴۷۷۵۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این مسابقات که از جمعه گذشته به مدت دو روز در شهر مشهد برگزار شد در بخش آقایان "توانایی توانست در ماده 400 متر با غلبه بر حریفان خود، عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود نماید.


به گفته روح الله محمدی رئیس انجمن دو و میدانی کارگران کشور؛ ورزشکارانی که موفق به کسب حد نصاب های تعیین شده از سوی هیئت ریسه انجمن دو و میدانی این مسابقات شده باشند به بازی های جهانی 2017 در کشور لتونی اعزام خواهند شد.

شایان ذکر است مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور انتخابی تیم ملی در بخش آقایان در 10 ماده: ١٠٠متر،٢٠٠متر،٤٠٠متر،٨٠٠متر،١٥٠٠متر،٥٠٠٠متر،٤٠٠متربامانع، پرتاب دیسک،پرتاب وزنه،پرش طول و در بخش بانوان در 9 ماده: 100متر، 200متر، 400متر، 800متر، 1500متر، 400 متر با مانع ، پرتاب وزنه ، پرتاپ دیسک و پرش طول برگزار شد.


"سهند توانایی" فرزند میترا رضایی همکار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سنندج است که پدر وی نیز بازنشسته اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و از قهرمانان بنام کشوری و جهانی در رشته دو ومیدانی است.

ارسال نظرات