خبرهای داغ:
محمودآبادی تاکید کرد: همه باید توجه داشته باشند عنان مدیریت اجرایی مملکت را به دست چه کسی می دهند، بنا بر این انتخاب اصلح چه در انتخاب رئیس جمهور و چه در انتخاب شوراها، وظیفه شرعی است.
کد خبر: ۸۸۴۷۷۵۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ امام جمعه دولت آباد پیرامون موضوع انتخابات گفت: مقدمات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در حال انجام است و کارها به خوبی پیش می رود اما لازم است چند مطلب را مورد توجه قرار دهیم.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسین محمودآبادی به حضور حد اکثری مردم به عنوان مورد اول اشاره کرد و گفت: شما فرمایشات ابتدای سال مقام معظم رهبری در حرم امام رضا علیه السلام را دیدید و شنیدید که ایشان فرمودند: انتخابات افتخار ملّی نظام است.

وی افزود: ایشان در یک جلسه بر اساس گزارش وزیر کشور مبنی بر اینکه ۵۵ میلیون نفر از مردم در این دوره واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند فرموده بودند چه خوب است ۵۵ میلیون در انتخابات شرکت کنند.
محمودآبادی تاکید کرد: این حضور حداکثری باعث قوی تر شدن پایه های نظام و به نمایش گذاشتن مردم سالاری دینی می شود و عاملی که باعث می شود دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند، حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

امام جمعه دولت آباد ادامه داد: وقتی مردم با شکوه وارد صحنه شوند همه می فهمند که پیوستگی بین مردم و نظام بالا است و دشمن دیگر هیچ بهانه ای نمی تواند بتراشد که نظام از مردم جدا است.
مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر برخوار پایبندی به قانون و تمکین به نتیجه انتخابات را به عنوان مورد دوم برشمرد و گفت: این هم بحث بسیار مهمی است که هم هیئت اجرایی و هم هیئت نظارت، به قانون عمل کنند.

محمودآبادی خاطرنشان کرد: همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات توجه داشته باشند که باید امین مردم باشند، باید قانون و توجه به آخرت سر لوحه کار آنان باشد و اینطور نباشد که تصور کنند حزب و جناح خودشان بر سر کار بیایند و از چشم مردم پنهان می ماند. بلکه اقدامات آن ها نه از چشم مردم پنهان می ماند و نه خداوند می گذرد.
امام جمعه دولت آباد ادامه داد: کاندیداها نیز باید پایبند به قانون باشند و اگر رد صلاحیت هم شدند باید بدانند که قانون راهکارهای اعتراض را مشخص کرده و نباید اقداماتی انجام دهند که برای نظام هزینه داشته باشد.

وی اظهار کرد: افرادی که در این شرایط خط و نشان می کشند باید فتنه ۸۸ را به یاد بیاورند که خود مردم قانون شکنان را هر کس هم که باشد طرد می کنند و مردم با هیچ کس تعارف ندارند.
این مسئول انتخاب اصلح را به عنوان گزینه سوم و حائز اهمیت برشمرد و عنوان کرد: مردم از هم اکنون موظّفند برنامه های کاندیداها را ببینند و رصد کنند و سوابق آنها را بررسی کنند؛ چراکه سابقه برخی از افراد بسیار مهم است و اکثر داوطلبان مسئولیت هایی داشته اند و دارند که قابل بررسی است که آیا به نفع مردم و نظام کار کرده اند یا نه؟

مسئول قرارگاه فرهنگی شهرستان برخوار اضافه کرد: برخی از افراد آمار مخدوش و غلط به مردم ارائه می دهند که کاملا مشخص است برای جمع آوری رأی این آمار را می دهند. یا دلبستگی به غرب دارند. لبخند هم به آمریکا زدند، دست هم دادند؛ پس چرا اوضاع بهتر نشد؟ نه چرخ اقتصاد مردم چرخید و نه سانتریفیوژها!
محمودآبادی تاکید کرد: همه باید توجه داشته باشند عنان مدیریت اجرایی مملکت را به دست چه کسی می دهند، بنا بر این انتخاب اصلح چه در انتخاب رئیس جمهور و چه در انتخاب شوراها، وظیفه شرعی است.
امام جمعه دولت آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به ۲۱ فروردین (که گذشت) سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل عظیم الشأن برای خدمت رسانی به محرومان، گفت: یکی از مأموریت های جدید قانونی بنیاد مسکن این است که مجری صدور سند ملکیت منازل در شهرهای زیر ۲۵ هزار جمعیت است.

وی اظهار کرد: با تلاش های حاجی دلیگانی نماینده شهرستان برخوار، شهر دولت آباد نیز مشمول این طرح می شود و بنیاد مسکن شهرستان با فعالیت های خود از جمله صدور یک هزار و ۵۸۰ سند مالکیت در طول یک سال که رقم خوبی است رتبه نخست را در استان کسب کرده اند.

محمودآبادی گفت: مردم می توانند برای انجام مراحل دریافت سند به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مراجعه کنند و منازلی هم که سند داشته باشد می توانند از تسهیلات بانکی استفاده و در بحث اقتصاد مقاومتی هم به رونق اقتصادی کمک کنند.
امام جمعه دولت آباد در ادامه از نیروی انتظامی بابت تلاش فراوان به منظور دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در دولت آباد تشکر کرد و گفت: طبق گزارش نیروی انتظامی ارزش اموال مسروقه که توسط این دو سارق از دولت آباد و دیگر شهرها سرقت شده بالغ بر بیش از یک میلیارد تومان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها