مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله از آغاز اردوی سه روزه رزمی فرهنگی عاشقان روح‌الله(2) در محل تیپ مردم پایه 71 روح‌الله خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۷۷۷۶
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵

سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از آغاز اردوی رزمی فرهنگی سپاه روح‌الله(2) خبر داد و گفت: این اردوی سه روزه از امروز 27 فروردین‌ماه به مدت سه روز و تحت عنوان عاشقان روح‌الله برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای دومین سال متوالی این اردو برگزار شده است، گفت: سال گذشته نیز این اردو مقارن با ولادت با سعادت حسین بن علی(ع) و روز پاسدار در روزهای 22، 23 و 24 اردیبهشت با حضور همه پاسداران ستاد سپاه روح‌الله و تمامی پایوران نواحی مقاومت بسیج به صورت متمرکز در تیپ 71 سپاه روح الله با برنامه‌های متنوع رزمی، فرهنگی، علمی و عقیدتی برگزار شد.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله تصریح کرد: برنامه‌های متعدد با حضور میهمانان مختلف در این اردو تدارک دیده شده است که در دومین روز از برگزاری این اردو، حاضرین در اردو از سخنان سردار پاسدار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بهره‌مند خواهند شد.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی مهم‌ترین اهداف برگزاری این اردو را تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام راحل، شهدا و تجدید بیعت با فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دانست و گفت: در این اردو همه اهداف تعیین شده در برنامه، از جمله ارتقا توان رزم نیروها نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات