خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: برخی دیگر از افراد که تعدادشان نیز کم نیست تنها با هدف مطرح‌شدن، تنوع طلبی و سرگرمی وارد وزارت کشور شده‌اند که باید تدابیر لازم برای این مشکل در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۸۸۴۷۸۵۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

عنایت امامقلی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون موج کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: وجود اشکال در شرایط قانونی کاندیداتوری کاملا بدیهی است و باید حداقل شرایط لازم برای این مهم در نظر گرفته شود.

وی ثبت‌نام کنندگان برای انتخابات ریاست جمهوری را با توجه به اهدافشان به گروه‌های مختلف تقسیم کرد و افزود: عده‌ای از افراد با هدف پیشرفت کشور و خدمت‌رسانی به ملت به وزارت کشور آمده‌اند که اقدام شایسته‌ای است.

این کارشناس مطرح کرد: برخی دیگر از افراد که تعدادشان نیز کم نیست تنها با هدف مطرح‌شدن، تنوع طلبی و سرگرمی وارد وزارت کشور شده‌اند که باید تدابیر لازم برای این مشکل در نظر گرفته شود.

امامقلی ضمن اشاره به حضور جهانگیری برای کاندیداتوری ریاست جمهوری در وزارت کشور تصریح کرد: عده‌ای دیگر نیز همچون آقای جهانگیری برای تبلیغ و یا حمایت از افراد دیگر وارد این ماجرا شده‌اند که با توجه به شرایط دموکراسی موجود در کشور امر به‌جا و درستی است.

وی در خاتمه در خصوص پیامدهای این حضور گسترده افراد برای کاندیداتوری ریاست‌جمهوری تشریح کرد: این حضور بیانگر نشاط سیاسی مردم است ولی باید توجه داشت که حضور افراد بدون در نظرگرفتن حداقل شرایط‌ ها برای کاندیداتوری ریاست جمهوری امر درستی نیست و هرگز موردد تایید عقلا نمی‌باشد.

1005/ت30/
ارسال نظرات
پر بیننده ها