با حضور دبیر فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور:
با حضور دبیر فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای و روئسای هیات های پهلوانی و زورخانی منطقه شش کشور نشست هم اندیشی عوامل فنی، کارشناسان و خبرگان ورزش پهلوانی و زورخانه ای و انتخابات روئسای کمیته های منطقه 6 در استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۷۸۷۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با حضور دبیر فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و روئسای هیات های پهلوانی و زورخانی منطقه شش کشور نشست هم اندیشی عوامل فنی، کارشناسان و خبرگان  ورزش پهلوانی و زورخانه ای و انتخابات روئسای کمیته های منطقه 6  در استان مرکزی برگزار شد.

در این جلسه و در پی تصمیم فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشور مبنی بر حمایت استان‌های توانمند و پیشرو در ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای از استان‌های کم ‌برخوردار و بسترسازی و کمک به ترویج و گسترش این ورزش‌ در سطح ملی استان های کشور به هفت منطقه تقسیم شده اند که استان مرکزی به عنوان دبیر منطقه شش کشور انتخاب شد.
 
مصطفی مرادی فر دبیر فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور در پایان این جلسه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج مرکزی؛ گفت : از اهداف این جلسه بازنگری آئین نامه جدید فدراسیون پهلوانی در سال 96 بوده است.
 
وی ادامه داد : در این جلسه از اهداف مهم این بوده است که در بحث رئیس کمیته های مناطق هدف این است که از هر منطقه ای یک نفر به عنوان اعضای کمیته مرشدی ، مربیان و داوران در فدراسیون حضور فعال داشته باشد و این موضوع را در منطقه ی خود انجام دهد .
 
مرادی افزود : قبلا فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای دو آئین نامه داشته است یک آئین نامه ملی و آئین نامه بین المللی که در این دو آئین نامه به صورت فنی نوشته شده بود ولی در آئین نامه جدید کشورهایی که تازه به این رشته اضافه میشوند از نحوه این آئین نامه و امتیاز دهی  به درستی متوجه شوند که در آینده با مشکی رو به رو نشوند.
 
دبیر فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای در مورد عملکرد هیات پهلوانی استان مرکزی گفت : استان مرکزی در بخش ورزش پهلوانی و زورخانه ای فعال بوده است و که ورزشکاران و مربیان و پیشکسوتان در این استان با این ورزش آشتی کرده اند که این هیات در بحث منطقه ای در کشور یکی از مهم ترین استان های تحت پوشش فدراسون می باشد.
 
فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای هیات های استانی را به هفت منطقه تقسیم نموده است که نخستین انتخابات روسای کمیته های مناطق چهار هفته گذشته در استان لرستان و  دومین انتخابات در منطقه شش در استان مرکزی و هفته آینده و به میزبانی استان سمنان در هفت منطقه یک برگزار میشود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات