مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد

توانمندسازی مددجویان رسالت کمیته امداد/ایجاد بیش از 2000 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد در استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: رسالت کمیته امداد توانمندسازی مددجویان در دو حوزه فکری و اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای محرومان است.
کد خبر: ۸۸۴۷۸۷۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در دیدار و گفتگو با مدیران برخی از شرکتهای تولیدی استان با تاکید بر ضرورت ایجاد تعامل هرچه بیشتر با سازمان‌ها، شرکت‌ها، ارگان‌ها و غیره به منظور رفع مشکلات مددجویان گفت: کمیته امداد با تعامل می‌تواند به حل مشکلات خانواده‌های نیازمند، اقدام کند.

وی افزود: رسالت کمیته امداد توانمندسازی مددجویان در دو حوزه فکری و اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای محرومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ضمن تشکر از تعامل مدیران شرکتها در کمک به محرومان و حمایت از ایتام تحت حمایت گفت: کمیته امداد تولید کننده فقر نیست بلکه درمانگاهی برای حل این معضل اجتماعی است که می‌تواند با تعامل سایر سازمانها و شرکتها گامی در راستای مشکلات مددجویان تحت پوشش و کاهش فقر در جامعه بردارد.

موسی‌نژاد با اشاره به ایجاد دو هزار و 786 فرصت شغلی و اعطای تسهیلات بانکی به مددجویان تحت حمایت در سال گذشته گفت: بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها در ایجاد اشتعال پایدار، توانمندسازی فکری و فرهنگی و استفاده بهینه از منابع و حفظ سرمایه از برنامه‌های کمیته امداد در سال جاری است.

وی در پایان با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی و عزم جدی بهترین راهکار برای تحقق شعاراقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید در سال پیش رو است، خاطرنشان کرد: استان مرکزی دارای ظرفیتهای درخور توجهی برای محرومیت زدایی، توانمندسازی و حل مشکلات خانواده‌های کم بضاعت است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار