معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اراک:
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اراک گفت: حضور مردم در انتخابات امنیت و بقای نظام را تامین کرده است.
کد خبر: ۸۸۴۷۸۸۱
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علیرضا زارعی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در محل فرمانداری اراک برگزار شد با اشاره به جایگاه جوانان در جامعه و لزوم توجه هرچه بیشتر مسئولان در راستای این مهم گفت: جوانان یکی از اقشارهای مهم جامعه هستند که باید بیش از این‌ها برای آنان سرمایه گذاری شود. باید تلاش شود تا آنان به سمت اهدافشان راهنمایی کنیم و در این راستا بهترین مسیر را نشانشان دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اراک تصریح کرد: باید زمینه فعالیت جوانان در جامعه را فراهم کنیم و برای وقت و زمان آنها برنامه ریزی مستمر داشته باشیم تا شاهد حضور فعال آنها در جامعه باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت جوانان گفت: باید همه دستگاه‌های مربوطه برنامه‌ریزی مستمری برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان داشته باشند.

زارعی با اشاره به نزدیک شدن به همایش پیاده‌روی خانوادگی در اراک گفت: امیدواریم که همه شهروندان عزیز در این راهپیمایی حضور پیدا کنند و همه جوانان و خانواده‌ها نقش پررنگ و فعالی در این برنامه داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار با اشاره به انتخابات گفت: 29 اردیبهشت یک روز ملی است و همه به پاس این روز بزرگ، باید در انتخابات شرکت کنیم و حماسه‌ای دیگر برای ایران عزیز بیافرینیم.

وی افزود: انتخابات سال 96 نسبت به سال‌های گذشته با توجه به شرایط منطقه و جهان از حساست بالایی برخوردار است لذا حضور همگانی را می‌طلبد.

زارعی ادامه داد: ما در شمارش آرا قطعا امانت‌دار هستیم و اجازه نمی‌دهیم که یک رأی جابه جا شود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند «آرای مردم حق الناس است» پس باید مراقب و امانت دار مردم باشیم.امیدواریم که همه نامزدها مقررات انتخاباتی را رعایت کرده و از تبلیغات زود و تخلفات انتخاباتی پرهیز کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اراک در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات قطعا جمهوری اسلامی ایران را بیمه می کند از همه هم وطنان خواستاریم در این روز بزرگ حضوری گسترده داشته باشند و با انتخاب اصلح، در تعیین سرنوشت کشور به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات