خبرهای داغ:
روحانی در مراسم بهره برداری از سکوهای گازی فازهای ١٧، ١٨، ١٩، ٢٠ و ٢١ پارس جنوبی،کنایه ای به توهین کنندگان به مرحوم هاشمی رفسنجانی زد.
کد خبر: ۸۸۴۷۹۳۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از جهان نیوز، استفاده سیاسی و تبلیغاتی از وفات آیت الله هاشمی یکی از حربه های تبلیغاتی قابل پیش بینی ستاد حسن روحانی برای ایام نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری  به شمار می رود.

این در حالیست که از چندی قبل نیز عملا برنامه ریزی ها برای استفاده تبلیغاتی و انتخاباتی از فضای احساسی وفات آیت الله هاشمی برای ایام نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری توسط برخی نزدیکان رئیس جمهوری آغاز شده بود.

به همین دلیل ناظرین سیاسی معتقد بودند که از چند هفته مانده به انتخابات در اظهارات رئیس جمهور و برخی دیگر از مقامات دولتی شاهد سخنان احساسی و همچنین ابزاری درباره مرحوم هاشمی خواهیم بود.

در همین راستا حسن روحانی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پنج فاز پارس جنوبی اظهار داشت: افتخار ما  راست‌گویی، شفافیت، احترام به حقوق یکدیگر است  باید به بزرگان احترام بگذاریم. دیدیم آن روزی که عده‌ای سال‌ها به شهید بهشتی تهمت زدند چگونه شرمنده شدند، سال‌ها به آیت‌الله هاشمی رفسنجامی توهین کردند و امروز بعد از پرواز روح ایشان به آسمان‌ها شرمنده هستند نگذاریم در برابر افتخارات  کشورمان شرمنده باشیم، تازه این شرمندگی دنیا است شرمندگی قیامت بدتر است.

این سخنانان نشان می دهد که از امروز استفاده انتخاباتی از فوت آیت الله هاشمی توسط دولتی ها و البته در ادامه توسط رسانه های زنجیره ای و اصلاح طلب نیز آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها