به همت سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی صورت گرفت؛

بازدید جمعی از اصحاب رسانه خراسان رضوی از مناطق زلزله‌زده فریمان/ تقدیر مسئول بسیج رسانه استان از خبرنگار بسیج بعنوان اولین خبرنگار در انعکاس اخبار مناطق زلزله‌زده

جمعي از خبرنگاران و اصحاب رسانه خانه مطبوعات و بسيج رسانه استان خراسان رضوي از مناطق زلزله زده فريمان بازديد‌ و با مردم حادثه‌ديده ابراز همدردي كردند.
کد خبر: ۸۸۴۷۹۳۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
عباس محمدیان، مسئول بسیج رسانه استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در خراسان رضوی، با بیان این مطلب که خدمت‌رسانی و کمک به زلزله زدگان یکی از اولویت های بسیج رسانه است، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه به دعوت سازمان بسیج رسانه در اردوی جهادی یک روزه در جمع زلزله زدگان  فریمان حضوریافتند تا به وسیله قلم و دوربین، ضمن تسکین درد و آلام آسیب دیدگان، منعکس کننده فعالیتهای دستگاه های اجرایی باشند و از این طریق نقش کوچکی در  بازسازی مناطق زلزله زده داشته باشند و واقعیات و مشکلات را به مسئولین برسانند.
 
وی همچنین از توزیع کتاب و برخی اقلام فرهنگی بین دانش آموزان و کودکان روستاهای آسیب دیده از زلزله خبرداد.

مجتبی نوریان، رییس خانه مطبوعات خراسان رضوی هم با بیان این که هرچند سایر دستگاه های مختلف اقدام به خدمات رسانی به زلزله زدگان کرده‌اند اما منازل فرسوده و قدیمی روستاییان نشان از کم‌توجهی به این قشر زحمت‌کش دارد، اظهار کرد: نقش خبرنگاران در همه صحنه ها بسیار تأثیرگذار و مهم است و اصحاب رسانه نقش مهمی در رساندن و انعکاس مشکلات مردم به مسئولین  دارند.

مجتبی نوریان در پایان از حضور خبرنگاران و به خصوص خبرنگار افتخاری بسیج و روزنامه خراسان در فریمان به عنوان اولین خبرنگار در لحظات اولیه در مناطق زلزله زده و انعکاس اخبار تشکر کرد.

شایان ذکر است؛ در این اردوی جهادی، به منظور ایجاد فضای معنوی و تسکین و کاهش آلام روستاییان، بسیج رسانه با همکاری خانه مطبوعات اقدام به برگزاری مراسم دعا با مداحی حاج احمد واعظی و قربانزاده در محل مدرسه روستای دوقلعه براشک کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار