رئیس بسیج فرهنگیان کشور: علم و آگاهی و معرفت هرکجا باشند جهل بر میگردد و هر کجا این علم و آگاهی و معرفت نباشد فرصت طلبان همان جا لانه می کنند...
کد خبر: ۸۸۴۷۹۷۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، نشست بصیرتی فرهنگیان بسیجی بهاباد با حضور دکتررمضانیان رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور ،حجت الله دهقانپور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان یزد ، معاون آموزش و پرورش و جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده حوزه شهید محلاتی بهاباد و جمعی از فرهنگیان بسیجی در محل سالن مجتمع فرهنگی هنری آخوند ملا عبدالله بهابادی برگزارشد .

در این مراسم رئیس بسیج فرهنگیان کشور طی سخنانی با تبریک ایام ماه پر خیر و برکت رجب به شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نامگذاری شده است گفت : تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عامل مهم در رسیدن به اقتصاد پویا است.

دکتر شعبانعلی رمضانیان با اشاره به اینکه افزایش تولید داخلی و کاهش مصرف کالاهای وارداتی از مهم‌ ترین روش‌های اجرایی اقتصاد مقاومتی است، افزود: توجه به تولید داخلی و استفاده از فرصت‌های مختلف و بالفعل کردن آنها تاثیر مستقیم در اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی دارد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشوردربهابادگفت: به عبارت دیگر دشمن می‌خواهد به هر آنچه که در صحنه‌های دیگر در رویارویی با نظام جمهوری اسلامی از جمله صحنه‌های نظامی و موارد دیگر از دست داده،‌ در اقتصاد جبران کند لذا به مسئله اقتصادی کشور چشم دوخته است تا از این مسیر، عدم موفقیت‌های خود را جبران کرده و به اهداف خود برسد.

رمضانیان با بیان اینکه امروز مشکل اقتصاد اراده و عمل است گفت : ظرفیت توسعه اقتصادی برای یک کشور نیروی ماهر و با تجربه است وبالاترین کلید برای اقتصاد سرمایه است.

وی با بیان اینکه امر معلمی امر آگاهی و روشنگری نیز می بایست متمرکز بر روی این نقطه با شد گفت : دشمن امیدوار شده که از نظر اقتصادی و معیشتی به مردم فشار وارد کند تا مردم در مقابل نظام قراگیرند و بایستند.

رمضانیان با بیان اینکه امروز معلم جز کسانی است که روشن است و میخواهد جامعه را روشن کند و میخواهد بداند که امروز جهل در جامعه چیست تاریکی امروز کجاست و کدام نقاط در دنیا نیاز به روشنائی دارند گفت : علم و آگاهی و معرفت هرکجا باشند جهل بر میگردد و هر کجا این علم و آگاهی و معرفت نباشد فرصت طلبان همان جا لانه میکنند و جامعه را اعفال و منافعشان را مصادره میکنند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشورگفت: در این شرایط حساس باید با روشنگری جامعه آخرین امید دشمنان را که نفوذ به ارکان نظام و نیز تاثیر بر انتخابات پیش رو هست ناامید کنیم.

شعبانعلی رمضانیا ن با بیان اینکه عده ای سعی میکنند تا انرژی مصرف کنند و دیگران را گمراه کنند گفت : امروز ما میراث دار انقلابی هستیم که تما م جهانیان را به وحشت انداخته ایم و به اقصی نقاط را ه پیدا کرده و این انقلاب یک نقطه امیدی شد برای مستضعفان و محرومان و نقطه خطری شده است برای مستکبران و دشمنان سعی میکنند موتور انقلاب را از حرکت بیاندازند

دکتر رمضانیان مهم‌ترين وظيفه دلسوزان نظام را حفظ وحدت دانست و افزود: فضاي عمومي کشور بايد به سوي وحدت برود، تنش‌ها و چالش‌ها بين افرادي که درون نظام تعريف مي‌شوند بايد کنار گذاشته شود چون ما در برهه حساسي هستيم که وحدت مهم‌ترين سلاح و کليد است و در کنار وحدت روحيه انقلابي نيز بايد تقويت شود.

وي گفت: بسيج فرهنگيان علاوه بر مسلح و مجهز بودن به بال‌هاي نيرومند، داراي موتور محرکه‌اي به نام دانش، علم و فرهنگ است و وقتي نيروي پشتوانه مردمي از يک‌سو و علم و دانش و معرفت، از سوي ديگر داشته باشد شور فراگيري به پا مي‌کند.

رئیس بسیج فرهنگیان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: انتخابات موضوعی انقلابی است و هر فرد دلسوزی برای انقلاب، آرمان‌های امام (ره)، رهبری، شهدای والامقام و برای صیانت از این آرمان‌ها پای صندوق‌های رأی حضور پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد : مردم با بصیر و آگاه گزینه ای را انتخاب خواهند کرد که از بهترین و اصلح باشد و روحیه انقلابی داشته و پاسدار ارزشها و اصول انقلاب و نطام باشد.

رییس بسیج فرهنگیان با بیان ینکه امروز روز معرفی انتخاب است و تمام کسانیکه منصوب میشوند بدست منتخبین مردم هستند افزود : همه نامزدهای ریاست جمهوری و شوراها در زمان رقابت بامحوراخلاق تبلیغ نمایند.

رمضانیان یاد و خاطره شهدا و فرهنگیان شهید را گرامی داشت و بر ترویج فرهنگ و راه و مرام شهدا در جامعه و بین نسل جوان تاکید کرد .

درادامه عباس کاظمیان معاون اداره آموزش و پرورش بهاباد در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به رئیس بسیج فرهنگیان به بیان موقعیت جغرافیاعی و اجتماعی و فرهنگی شهرستان بهاباد پرداخت.


ارسال نظرات