رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده:
امسال چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در اداره اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۴۷۹۹۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده طی سال برنامه‌های مختلفی را اجرایی می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی افزود: پیش‌بینی می شد که یک هزار و 500 خدابنده‌ای در مسابقات قرآن کریم خدابنده شرکت کنند که تا کنون 500 نفر در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های اجرایی این اداره برگزاری مسابقات قرآن کریم است، تصریح کرد: امسال چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه رشته حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل و حفظ موضوعی کل قرآن کریم از جمله رشته‌های مربوط به حفظ قرآن کریم است، اضافه کرد: رشته‌های قرائت قرآن کریم، رشته حفظ حکمت نهج‌البلاغه، تفسیر قرآن کریم، رشته‌های جشنواره‌ای مسابقات قرآن کریم، رشته دعاخوانی، رشته اذان تا مرحله کشوری صرفا برای برادران و رشته‌های مقتل‌خوانی گروهی قرآن کریم نیز از دیگر رشته‌هایی است که در قالب چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم رقابت در آنها انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به صورت حضوری و با مراجعه به اداره اوقاف شهرستان‌ها و یا از طریق سایت quraniran.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، اظهار کرد: تا کنون 500 نفر در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

محمدی با اشاره به اینکه تعداد نفرات در نظر گرفته شده و پیش‌بینی شده برای شرکت در چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خدابنده یک هزار و 500 نفر است، تصریح کرد: تا کنون یک سوم از میزان پیش‌بینی شده در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه ثبت‌نام در مسابقات تا دهم اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: این مسابقات به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در رشته حفظ در دو بخش خواهر و برادر برگزار خواهد شد، اضافه کرد: برخی از بخش‌های ویژه آقایان و برخی نیز مختص بانوان است.

محمدی با اشاره به اینکه این مسابقات در رده سنی بالای 18 سال برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مسابقات حضور و استقبال جوانان به ویژه بانوان بالا است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مسابقات ترویج معارف دینی و قرآنی است، تصریح کرد: خوشبختانه سال به سال کیفیت برگزاری این مسابقات افزایش پیدا می‌کند.

ارسال نظرات