بسیج دانشجویی دانشگاههای استان تهران طی نامه ای مطرح کرد
بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران،در نامه سرگشاده به رئیس جمهور،خواستار پیگیری سریع و کمک به حادثه دیدگان سیل در برخی از استانهای کشور شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۰۹۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
آقای رئیس جمهور با خبر هستید در آذربایجان سیل آمده است؟
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،امروز بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران،در نامه سرگشاده ای به حسن روحانی،رئیس جمهور،به جای تلاش برای تبلیغات انتخاباتی، خواستار کمک فوری و نجات سیل زدگان اخیر در استانهای آذربایجان غربی و آذر بایجان شرقی  شد.
 
در این نامه آماده است:
«بسم تعالی»
 
جناب آقای حجت الاسلام حسن روحانی،ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم:
 
وقتی حادثه ی تلخ پلاسکو قلب های ملت ایران را آزردو حدود 16 آتشنشان آسمانی شدند همه دست به کار شدن از رسانه گرفته تا وزرای دولت و...وحال آنکه در آن حادثه احدی بی خانمان نشد وفردی در معرض ناامنی قرار نگرفت اما اینک  در آذربایجان تا کنون 32 نفرجان باخته اند وتعداد زیادی بی پناه وآواره گردیده و سلامت جمعیتی به مخاطره افتاده است ومع الاسف همانها که به جای کمک و همدردی درآتش پلاسکو می دمیدند اینک نه خبری از مردم سیل زده و بی پناه میگیرند ونه بوغ های تبلیغاتیشان که برای تخریب چهره رقیب اخبار وتصاویر وگزارشات را مخابره میکردند خبری ازشان است چرا که امروز درگیر تیز نمودن چنگ و دندان برای کسب قدرت البته از سراخلاص واحساس تکلیف ونه خدای نکرده برآورده نمودن منافع ومطامع شخصیشان می باشند.
 
جناب آقای روحانی
 
باخبر شدیم که امروز برای افتتاح بهره‌برداری از فازهای ١٧ و ١٨ میدان گازی پارس جنوبی به عسلویه تشریف برده اید
 
آیا زمانی مناسبتر از این زمان نیافتید ؟
 
جناب رییس جمهور با خبر هستید که در آذربایجان سیل آمده است؟
 
خبر آنرا دارید که در این حادثه تعدادی از هموطنانمان تاکنون جان باخته اند و بیش از 8300 نفر در این سیل به طرق مختلف درگیر شده اند و زمین های کشاورزی آنان تا حدود 60 سال دیگر قابل زراعت نمیباشد؟
 
عمق فاجعه را درک میکنید؟
 
یا درصدر اخبار بودن با افتتاح پروژه های چند بار افتتاح شده و نیمه کاره بیش از جان هموطنان اهمیت دارد؟
 
ما دانشجویان بسیجی دانشگاههای استان تهران که فارغ از هر گونه جناح بندیهای سیاسی اولویت اول برایمان سلامت وامنیت هموطنانمان می باشد سرکشی و تعیین تکلیف مردم بی پناه را از جنابعالی خواستاریم چرا که در صدر پاسخگویی چنین حوادثی دولت است ،از این رو به جد مطالبه داریم تا  به جای افتتاح این پروزه وآن پروژه برای نمایش تبلیغاتی ؛همانطورکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: لازم است هیچ تاخیر وسستی در ادای این وظیفه نشود .
 
جناب آقای رییس جمهور،امیدواریم عملکرد جنابعالی در قبال مردم بویژه مردم سیل زده طوری باشد تا تاریخ چنین به قضاوت  ننشیند وآرزو ننماید که کاش یکی از رقبای روحانی شهردار شهرهای سیل زده آذربایجان غربی می بود.
 
جناب آقای روحانی، بدانید مردم گله مندند !وپاسخ به خداوند باری تعالی در قبال حق الناس سخت خواهد بود .
 
 
 
والسلام علی من اتبع الهدی:
بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران
ارسال نظرات