شورای تبیین مواضع شهرستان دامغان با صدور بیانیه‌ای در خصوص وقوع سیل اخیر در برخی استان‌های کشور اعلام کرد: آن چیزی که اکنون از مسئولان جمهوری اسلامی که به حق خادمان این ملت شریف هستند انتظار می رود عمل انقلابی و پرهیز از هرگونه تعلل و سستی در رسیدگی به مصیبت دیدگان است که از کاستی ها و هم پوشانی ها مردم گله مندند.
کد خبر: ۸۸۴۸۰۹۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان؛ شورای تبیین مواضع شهرستان دامغان با صدور بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با هموطنان آسیب دیده برای خدمت رسانی به آنها اعلام آمادگی کرد.
متن کامل بیانیه به شرح ذیل می باشد:

وَبَشِّرِ اٌلصَّابِرِینَ اٌلَّذِینَ إذَا أَصَبَتهٌم مٌّصِیبهٌ قَالوُ ا إنَّالِلَّهِ وَ إِنَّا إلیهِ رَاجِعُونَ. (آیات155و156 سوره بقره)

ملت مسلمان و بزرگوار ایران اسلامی غم از دست دادن تعدادی از هم وطنانمان در حادثه سیل پیش آمده در استان های آذربایجان شرقی و غربی و کردستان و اردبیل که مردمان آن همواره انقلابی بودن خود را در عرصه های گوناگون نشان داده اند سخت و جانکاه است. بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان دامغان ضمن ابراز همدردی وادای احترام به بازماندگان وآرزوی علو درجات برای جان باختگان اعلام میدارد که در بیان به اقتضا و در عمل در کسوت سربازی از جنس جوانان مومن وانقلابی ،آماده جهت اطاعت در انجام دستورات لازم و خدمت رسانی می باشد. در حال حاضر که در آستانه انتخابات احساس تکلیف از سوی برخی از بزرگواران داوطلب خدمت به ملت شریف ایران بیش از گذشته حس می شود ضروری است که متولیان امر فارغ از جهت گیری های سیاسی تمامی همت وتلاش خود را جهت خدمت رسانی و کمک به مصدومان این حادثه تاسف بار به کار گیرندواین بلای طبیعی را عذاب الهی نخوانند و در راه خدمت به ایران اسلامی و آبادانی هر چه بیشتر این استان ها از هیچ تلاشی فروگذاری ننمایند. آن چیزی که اکنون از مسئولان جمهوری اسلامی که به حق خادمان این ملت شریف هستند انتظار می رود عمل انقلابی و پرهیز از هرگونه تعلل و سستی در رسیدگی به مصیبت دیدگان است که از کاستی ها و هم پوشانی ها مردم گله مندند. لازم میدانیم به رسم اخلاق و ادب از همه بزرگوارانی که در جهت خدمت به این مردم آسیب دیده وظایف خود را به نحو شایسته انجام داده اند سپاسگزاری نمائیم و تاکید گردد که هر اقدام موثری در کاهش و التیام آسیب دیدگان یقینا از منظر خداوند منان پوشیده نیست و موجبات شادی دل زعیمان این نظام که همان مردم ایران اسلامی هستند می گردد. که خداوند متعال پاسخ به خواب زدگان از مسئولیت را در بیداری موجب عبرت دیگران خواهد نمود "

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دامغان
ارسال نظرات