جشنواره نشاط و امید چهارم اردیبهشت ماه سال جاری در یاسوج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۰۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
مدیرکل ورزش و جوانان استان بر بهره‌گیری و استفاده بهینه از ظرفیت چشمگیر جوانان برای برگزاری مطلوب جشنواره نشاط، امید و جوانان تاکید کرد.
محمدتقی علوی افزود: جوانان از ظرفیت‌های مهم و مورد توجه در هر حوزه‌ای هستند که باید به صورتی ویژه مورد توجه قرار گیرند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر امروز به حوزه جوانان توجه شده و برای این حوزه کار انجام شود به اصلاح آینده جامعه کمک شده است.
وی با بیان اینکه حوزه جوانان اداره ورزش و جوانان تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است افزود: برگزاری انواع جشنواره‌ها و دیگر برنامه‌های فرهنگی از جمله این اقدامات است.
علوی در ادامه برگزاری جشنواره نشاط، امید و جوانان را از دیگر برنامه‌های فرهنگی حوزه جوانان دانست و ادامه داد:این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه سال جاری در یاسوج برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این جشنواره برای رده‌های سنی 19 تا 29 سال برگزار می‌شود، گفت: جشنواره نشاط و امید نخستین برنامه فرهنگی این حوزه در سال جدید است.
علوی بر بهره‌گیری و استفاده بهینه از ظرفیت چشمگیر جوانان برای برگزاری مطلوب جشنواره نشاط، امید و جوانان تاکید کرد و افزود: باید از حداکثر امکانات موجود برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره استفاده کرد.
وی برگزاری چنین برنامه‌هایی را در هدایت جوانان به ورزش موثر دانست و ادامه داد: امیدواریم با برگزاری این جشنواره بتوانیم گامی موثر در راستای تشویق جوانان و ترویج فرهنگ ورزش در جامعه برداریم.
ارسال نظرات