خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خبر داد

22 اردیبهشت ماه، پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره "وقف چشمه همیشه جاری"

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی آخرین مهلت ارسال آثار به «جشنواره وقف چشمه همیشه جاری»22 اردیبهشت ماه سال عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۰۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین محسن مومنی مقدم از تمدید مهلت ارسال آثار به «جشنواره وقف چشمه همیشه جاری» تا 22 اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و این که تاکنون 65 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی پنجمین جشنواره سراسری "وقف چشمه همیشه جاری" در بخش فیلم، نماهنگ، برنامه های تلویزیونی و رادیویی و تیزر برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با تاکید بر این که آثار ارائه شده به دبیرخانه باید حداکثر از اول فروردین ماه ۹۲ به بعد تولید شده باشند به این نکته اشاره کرد که شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد اما ثبت نام در سایت جشنواره، برای تمام متقاضیان الزامی است.

حجت الاسلام مومنی مقدم از جمله محورهای جشنواره را بخش وقف و محیط زیست برشمرد و با بیان این که وقف سلامت و درمان از دیگر محورهای جشنواره است گفت: در این بخش کمک به بیماران خاص، گسترش مراکز تخصصی درمان، بروزرسانی تجهیزات بیمارستانی، اطلاع رسانی و پیشگیری از بیماری های خاص، بهبود شرایط روحی و روانی بیمار وخانواده از جمله موضوعات این بخش خواهد بود.

وی افزود : در بخش سبک زندگی و آثار اجتماعی موضوعاتی از جمله تحکیم بنیان خانواده، احترام به همنوع ، همدلی و همزبانی، رفع اختلافات طبقاتی، ثروت و بهبود شرایط زندگی شهروندان جامعه، تقویت مراکز فرهنگی، مذهبی، پیامدهای موقوفه خواری و... مدنظر است.

وی وقف و ترویج فرهنگ و معارف قرآن، وقف و ترویج تبلیغ اهل بیت(ع)، وقف و ازدواج، وقف و ایتام و فقرا، وقف و اطعام واحسان و وقف و صدقات واعانات را از دیگر محورهای جشنواره اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها