خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته 4 شهر و 71 روستا با اعتبار بالغ بر 1650 میلیارد ریال از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۱۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،" فرشید دشتی" با اشاره به عملکرد این شرکت در سال گذشته ، اظهار داشت : با توجه به نامگذاري سال 95 توسط مقام معظم رهبري با عنوان اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل ، اقدامات ارزشمندي در بخش گازرساني صورت پذيرفت كه ماحصل اين تلاش ها منجر به افتتاح و بهره برداری از100پروژه و آغاز عملیات اجرایی 60پروژه گازرسانی در سطح استان در طول سال، هفته دولت و به ويژه سفر رياست جمهوري به استان گرديد .

وی با اشاره به سفر ریاست جمهور به استان خراسان جنوبی، افزود: در این سفر 95 پروژه گازرسانی عمده در استان شامل خط انتقال گاز قائن- اسفدن- حاجی آباد، شبكه تغذيه و توزيع گاز شهر حاجي آباد و شهر اسفدن و پروژه گازرساني به 35 روستا در سطح استان با اعتباري بالغ بر800 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد و عملیات اجرایی گازرسانی به 55 روستاي استان، گازرسانی به شهر دیهوک از طریق CNG و خط انتقال گاز سربیشه- نهبندان ( مجري شركت مهندسي و توسعه گاز ايران) با اعتبار مورد نياز بالغ بر 1100 ميليارد ريال آغاز گردید.

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته در مجموع با گازدار شدن 189کیلومتر خط انتقال و اجراي 864 کیلومترشبکه تغذيه و توزيع به 4 شهر و 71 روستاي استان گازرساني شد ، كه با توجه به زيرساخت ايجاد شده در مناطق جديد گازدار شده و زيرساختهاي موجود قريب به 17500 مشترك از نعمت گاز طبيعي بهره مند شدند .

دشتی تصریح کرد: در راستای توسعه شبکه گاز رسانی به توجه به اقدامات صورت گرفته تاکنون 92 درصد خانوار شهری و 35 درصد خانوار روستایی استان خراسان جنوبی در 21 شهر و 203 روستاي استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به شهرها و روستاهای باقيمانده استان در سطح گسترده ای در حال انجام است ، گفت : عملیات گازرسانی به 5 شهر و 96 روستا نیز در دست اقدام مي باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها