خبرهای داغ:
طی تماس تلفنی؛

«اصلانی» از دست دادن هموطنان در آذربایجان شرقی را تسلیت گفت

مسئول بسیج سازمان جامعه زنان کشور در تماس تلفنی حادثه سیل و کشته شدن تعدادی از هم وطنان در آذربایجان شرقی را به مسئول سازمان بسیج زنان این استان تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۲۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
 به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، معاون روابط عمومی سازمان بسیج جامعه زنان کشور، از تماس تلفنی مینو اصلانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور به منصوره کیانی، مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان شرقی، در پی حادثه سیل و کشته شدن تعدادی از اعضای بسیج خواهران این استان خبر داد.

قریشی ادامه داد: در این تماس تلفنی اصلانی، از دست دادن تعدادی از هموطنان و از جمله چند نفر از خواهران بسیجی این استان  را به کیانی تسلیت گفت.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان آذربایجان شرقی نیز ضمن شرح وضعیت موجود مردم در مناطق سیل زده به تشریح برخی از اقدامات این سازمان به افراد سیل زده، به پرداخت و گفت: با توجه به وضعیت موجود که نیاز به فعالیت های شناسایی اجساد و کمک به سیل زده هاست، برادران این سازمان به امدادرسانی پرداخته اند و خواهران نیز در بحث عرض تسلیت و هم دردی وارد عمل شده اند.

اصلانی نیز با ابراز قدردانی از زحمات خواهران بسیجی این سازمان، از اعلام آمادگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور برای هر نوع همکاری در جهت رفع مشکلات مردم شهرهای سیل زده خبر داد.

گفتنی است که در 26 فروردین ماه، در پی حادثه وقوع سیل در آذربایجان شرقی به خصوص در شهرستان‌های آذرشهر و عجب‌شیر، تعدادی از هموطنانمان کشته شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار