قلی‌پور اولین ویژگی فرد انقلابی را استکبارستیزی بیان کرد و ادامه داد: هیچ وقت حق با باطل کنار نیامده و همیشه در تقابل بودند و باید روحیه شهادت‌طلبی داشت تا در این زمینه موفق شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۳۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در مراسم اولین یادواره شهدای مدافع حرم و خان‌طومان در مسجد جامع شهر سورک با بیان اینکه ملتی که دوستار نظام است در 29 اردیبهشت این آزمون بزرگ را تبدیل به رزمایش بزرگ می‌کند، اظهار کرد: ملت با حضور خود دشمنان قسم خورده را مات و مبهوت خواهد کرد.

وی افزود: این مراسم تجدید میثاقی است که با وجود همه هجمه‌های فرهنگی و هجمه‌هایی که در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای وجود دارد مسیر کمال را در پیش بگیریم.

امام جمعه بابلسر با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم به ما ثابت کردند که مسیر کمال رفتنی است، خاطرنشان کرد: در این مجالس ما باید خود را به این شهدا عرضه کنیم.

قلی‌پور تاکید کرد: شهدای مدافع حرم مظهر ادب و اخلاق و دریایی از معرفت و عرفان هستند و هر کسی نمی‌تواند از دنیا، زن و بچه و راحتی و آسایش دنیا بگذرد و متاسفانه یک عده این را درک نمی‌کنند و تهمت می‌زنند و این همان بی‌انصافی است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا از ما می‌خواهند که ولی را تنها نگذاریم، افزود: هر جای تاریخ ولی خدا تنها و ضعیف شد مردم ذلیل شدند.

سخنران یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان میاندورود، با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند انقلابی باشید، گفت: هر کسی در هر مقامی باید انقلابی باشد.

قلی‌پور اولین ویژگی فرد انقلابی را استکبارستیزی بیان کرد و ادامه داد: هیچ وقت حق با باطل کنار نیامده و همیشه در تقابل بودند و باید روحیه شهادت‌طلبی داشت تا در این زمینه موفق شد.

وی آمریکا را بزرگترین مستکبر عالم دانست و گفت: آنچه از زبان فرد انقلابی خارج می‌شود مرگ بر آمریکا است.

قلی‌پور با اشاره به بی‌اعتمادی به آمریکا، بیان کرد: یک عده می‌گویند آمریکا چون به سوریه حمله کرد به ایران هم حمله خواهد کرد، اگر می‌توانست در این 38 سال حمله می‌کرد همانطور که تا امروز از حداکثر توان خود استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه ما ولایت فقیه را امتداد ولایت رسول‌الله می‌دانیم، افزود: خیلی‌ها در حرف زدن دم از ولایت می‌زنند اما در عمل کم می‌آورند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: بعضی‌ها به اقتصاد مقاومتی اعتقاد چندانی ندارند چون اگر وجود داشت مازندان با این همه ظرفیت خروجی مناسبی داشت.

قلی‌پور در پایان تصریح کرد: با اینکه مازندران قطب کشاورزی است اما در بندرهای این استان محصولات کشاورزی وارد می‌شود و صادرات ما آهن و گچ و ... است، این اقتصاد مقاومتی نیست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها