خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

امر به معروف و نهی از منکر زیر بنای همه احکام اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امر به معروف و نهی از منکر روح و زیر بنای همه احکام اسلام است و اگر نباشد باقی احکام نیز از بین خواهد رفت.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۴۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حضرت آیت الله "مصطفی علما"  در اولین نشست شورای هماهنگی  ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه در سال ۹۶  اظهار داشت:  اجرای امر به معروف و نهی از منکر به شیوه صحیح نیازمند دید وسیع  و کامل است.

 

آیت الله علما افزود: هیچ مسئول و مدیری در جمهوری اسلامی ایران در مقابل  فساد و هر آنچه که به ضرر دین و انقلاب باشد  حق سکوت و توجیه مسئله را ندارد و خدایی ناکرده در جهت توجیه خلاف حرکت کنند.

 

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز مسئله تهاجم فرهنگی  وارد مرحله سختی شده است و برای مقابله با آن نیازمند هوشیاری و دلسوزی بیشتری هستیم.

 

آیت الله علما با اشاره به برگزاری کلاس های حرکات موزون با نام ورزش در بانوان گفت: این مسئله یکی از نمونه های تهاجم فرهنگی است که  آموزش رقص را بجای ورزش در مکان های ورزشی  آموزش بدهند و همه مسئولان مربوطه باید هرچه سریعتر با این موضوع برخورد قاطع کنند.

 

وی همچنین با انتقاد از  مراکز عرضه قلیان و گسترش این فرهنگ بیان داشت: متاسفانه شاهد گزارشاتی از مراکز توزیع قلیان و مفسده های مختلف در کنار آن هستیم که  نیروی انتظامی و قوه قضاییه بایستی  با این موارد برخورد کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار