مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت داشته است افزود: با تقویت تولید و افزایش اشتغال می توان اقتصاد مقاومتی را به طور کامل تشکیل داد.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۶۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران توانسته در تمامی عرصه ها موفق و رو به رشد حرکت کند، فلذا ضروری است که در مسیر تحقق فرامین مقام معظم رهبری در پویایی اقتصاد مقاومتی نیز شتاب بیشتری داشته باشد.

وی، افزود: علارغم تمامی پیشرفت های کشور هنوز در زمینه اقتصاد دچار مشکلاتی هستیم، چرا که افراد تحصیل کرده ی ما که بیشتر مسئولیت ها را بر عهده دارند از تعالیم غربی در مسئله اقتصاد پیروی می کنند و اعتقادی به اقتصاد درونی ندارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، خاطر نشان کرد: اندیشه ی اقتصاد مقاومتی به نحوی از سوی مقام معظم رهبری پیش بینی شده که لرزه های بین المللی نتواند ضربه ای به بدنه ی اقتصادی کشور وارد کند.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار، بیان داشت: اقتصاد مقاومتی باید از محدوده شعار و کاغذ بازی خارج شده و مسئولین به آن جامعه ی عمل بپوشانند.

وی، گفت: تنها با تقویت تولید داخلی واشتغال می توان اقتصاد مقاومتی را به طور کامل تشکیل و اجرایی کرد.


ارسال نظرات