خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی همزمان با سراسر کشور در 105 پایگاه این نهاد برگزار شد، گفت: مردم نیکوکار استان با شرکت در جشن نیکوکاری در سال گذشته 14 میلیارد و 580 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۷۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محمد کلامی خاطرنشان کرد: بیست و هفتمین سال برگزاری مراسم جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی و شکوه مهربانی با همکاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، وزارت آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج، مساجد و مراکز نیکوکاری از ۱۸ تا ۲۰ اسفند سال 95 برگزار شد.

وی با قدردانی از مشارکت گسترده مردم و خیران استان در جشن نیکوکاری، اظهار کرد: جشن نیکوکاری یکی از برنامه های این نهاد است که با هدف کمک به نیازمندان و تامین مایحتاج اقشار آسیب پذیر جامعه در آستانه سال نو برگزار می شود.

کلامی با بیان اینکه مردم استان در سال 94 بیش از 9 میلیارد و 300 میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند، تصریح کرد: مراسم جشن نیکوکاری در سال 95 با رویکرد تحولی و با هدف فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، ایجاد فضای پرنشاط و مطلوب مبنی بر تامین نیازهای خانواده های نیازمند برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه برگزار می شود،تصریح کرد: مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد#041*1*8877* از طریق تلفن همراه خود با وارد کردن مبلغ مورد نظر در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.

ارسال نظرات