مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:
اصغری وجود شرایط بسیار خوب اقتصادی در کشور را از ملموس ترین دستاوردهای برجام دانست و تصریح کرد: این موفقیت، نتیجه گشایش های حاصل از برجام و اجرای سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۸۴۸۲۱۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر اینکه دولت برنامه های مدون و گسترده ای برای دهک های پایین جامعه دارد، گفت: مددجویان شناسایی شده و نیازمند به ترتیب در خانوارهای یک نفره ۱۶ درصد حداقل دستمزد، دو نفره ۲۷ درصد دستمزد، سه نفره ۳۵ درصد حداقل دستمزد، ۴ نفره ۴۵ درصد دستمزد و ۵ نفره و بیشتر ۵۰ درصد دستمزد ماهانه شب گذشته یارانه دریافت کرده اند.

کامران اصغری دوشنبه در نخستین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به شعار سال جاری مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، گفت: با نامگذاری سال ۹۶ بعنوان اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال دستگاه های اجرایی عضو این شورا وظیفه سنگینی را برای تحقق این مهم بر عهده دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه دولت تدبیر وامید همواره در جهت منویات مقام معظم رهبری گام برداشته است، اظهارداشت: اتفاق های بسیار خوب اقتصادی همچون مثبت شدن رشد اقتصادی کشور و روند نزولی نرخ تورم گواه این مهم می باشد.

اصغری وجود شرایط بسیار خوب اقتصادی در کشور را از ملموس ترین دستاوردهای برجام دانست و تصریح کرد: این موفقیت، نتیجه گشایش های حاصل از برجام و اجرای سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به برنامه های حمایتی دولت از دهک های پایین در سال جدید، خاطرنشان کرد: افزایش مستمری مددجویان و اقشار دهک های پایین کشور از برنامه های ویژه دولت تدبیر و امید در کشور بود که شامگاه شنبه با واریز شدن در قالب یارانه به حساب این عزیزان این مهم عملی گردید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر اینکه دولت برنامه های مدون و گسترده ای را برای دهک های پایین دارد، اذعان داشت: مددجویان شناسایی شده و نیازمند به ترتیب در خانوارهای یک نفره ۱۶ درصد حداقل دستمزد، دو نفره ۲۷ درصد دستمزد، سه نفره ۳۵ درصد حداقل دستمزد، ۴ نفره ۴۵ درصد دستمزد و ۵ نفره و بیشتر ۵۰ درصد دستمزد ماهانه شب گذشته یارانه دریافت کرده اند.

اصغری با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیات دولت به مازندران، افزود: در سفر هفته گذشته رئیس جمهوری به استان مازندران طرح هر روستا یک محصول را در روستای ورازان شهرستان نور با پرداخت بیش از ۹۵۰ میلیون تومان تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی و امید در قالب کارگاه های دوخت لباس و پرورش کبک با دستور رئیس جمهور توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید که گام خوبی در جهت اشتغال جوانان در روستا برداشته شد.

وی خاطرنشان کرد: حسب دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدنبال اجرای این طرح برای همه روستاها در استان مازندران هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به عملکرد کارگروه اشتغال استان، اظهار داشت: مازندران در بحث بسته رونق تولید، استفاده از توان تسهیلات دهی بانک ها و جذب حدود ۱۰۰ درصدی اعتبارات تبصره ۲۶( اشتغالزایی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی) عملکرد بسیار خوبی را از خود در سطح کشور به جای گذاشته است.

اصغری ادامه داد: در سال جاری به امید خدا شاهد افزایش اعتبارات بسته رونق تولید در استان خواهیم بود تا با رونق بیش از پیش صنایع به رفاه در استان مخصوصا در رابطه با قشر زحمتکش کارگران شویم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها