خبرهای داغ:
در گفتگو با مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

ثبت‌نام بی رویه انتخاباتی باید زیر ذره‌بین قانون قرار گیرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین خبرداد: قانون ثبت نام ها نباید به گونه ای باشد که همه بتوانند ورود یابند و بر این باور باشند که توانایی آن را دارند، اداره کشور کار آسانی نیست و بار سنگینی دارد و نباید بی اهمیت جلوه داده شود.
کد خبر: ۸۸۴۸۲۲۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

در این روزها با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و جمع کثیری از ثبت نام کنندگان از هر قشری به نظر نادرست می‌رسد چرا که دست مایه تمسخر پیشگان شده است و گفتنی است که نیاز به اصلاح و یا شفاف سازی قانون ثبت نام دارد.

از این رو خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در این باره با حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین به گفتگو پرداخته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: با توجه به موج ثبت نام های انتخاباتی و حضور بی رویه آنان، به اعتقاد بنده قطعا باید یک سازکار جدیدی برای ثبت نام‌ها فراهم شود.

وی ادامه داد: اگر با این شرایط پیش برویم یقینا در انتخاب فرد اصلح به بن بست می‌خوریم و همچنین وضعیت برای تایید صلاحیت‌ها با مشکل روبه رو می‌شویم و با وجود این شرایط قطعا ما نیز متحمل هزینه مادی و معنوی می‌شویم.

معبودی تاکید کرد: آنطور که مشخص است مسلما برای دوره های بعدی نیز به مشکل بر‌میخوریم و باید بصورت جدی در این موضوع ورود پیدا کرد و قوانین روشن و جدی تبیین کنند.

وی با اشاره به مثالی بیان کرد: شخصی اگر بخواهد یک کارگاه احداث کند حتما برای آن یک قرار داد و شرایط و ضوابطی را مطرح می‌کند و بر اساس آن پیگیری می‌کند چه برسد به اداره امور کشوری، به هیچ عنوان مسئله کوچکی نیست و کماکان باید زیر ذره‌بین قانون قرار بگیرد.

علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامردر پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: قانون ثبت نام ها نباید به گونه ای باشد که همه بتوانند ورود یابند و بر این باور باشند که توانایی آن را دارند، اداره کشور کار آسانی نیست و بار سنگینی دارد و نباید بی اهمیت جلوه داده شود.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها