امام جمعه موقت شهرستان بردسکن در یادواره شهدای گمنام انابد بردسکن:
امام جمعه موقت شهرستان بردسکن بیان داشت: فرد اصلح کسی است که به جای اینکه به دنبال حقوق و جناح خودش باشد به فکر احقاق حق ملت باشد.
کد خبر: ۸۸۴۸۲۲۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علیرضا زارعی، شب گذشته در مراسم چهلم، دو شهید گمنام شهر انابد شهرستان بردسکن  که همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت رسول(ص) و تکیۀ ابوالفضلی شهر با حضور  مسئولین شهرستان و  و مردم شهیدپرور این شهر برگزار شد، با اشاره به خصایص و ویژگی‌های شهدای اسلام گفت: این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم و باید دست استعانت به طرف آنها دراز کنیم.

امام جمعه موقت بردسکن بیان داشت: شهدا از ما انتظار دارند که وظیفه خودمان را بشناسیم، یکی از این وظایف بحث انتخابات است که باید به موقع عمل کنیم و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید فردی را انتخاب کنیم که اصلح باشد و بتواند در همه جوانب کشور‌داری کند.

وی ابراز کرد: امروز هجمه دشمن این است که مردم کسانی را انتخاب کنند که برایشان سود سیاسی دارند و آلت دست آنها شوند تا بتوانند به اهداف پلیدشان برسند لذا باید با هوشیاری و بصیرت بیشتری در صحنه باشیم.

حجت‌الاسلام زارعی با اشاره به ویژگی های فرد اصلح از دیدگاه امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بیان داشت: اولین خصلت فرد اصلح تدین و تعبد است به طوری که در قول و فعل و عمل و گفتارش نمود داشته باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدا بویژه دو شهید گمنام شهر انابد افزود: علم و تخصص از دیگر ویژگی‌های فرد اصلح است و در مجموع  فرد اصلح کسی است که به فکر احقاق حق ملت باشد نه به دنبال حقوق و جناح خودش؛ باید ملت از برنامه‌هایش بهره‌مند شوند و مردم نتیجۀ رأی خود را که بخاطر حفظ انقلاب اسلامی و رفع مشکلات جامعه پای صندوق‌های رأی آمدند ببینند.

در ادامۀ این مراسم سرهنگ پاسدار علی محبی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن  از همکاری کلیۀ مسئولین شهرستان در برگزاری این یادواره  تقدیرو تشکر کرد و ضمن خیر مقدم به خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و سایر مهمانان و تشکر از حضور گستردۀ مردم از شهردار و شورای اسلامی شهر انابد خواست که در تکریم و برزگداشت شهدای گمنام، آرامگاهی در خور و شایسته شهیدان ساخته شود.

گفتنی است؛ عصر روز گذشته قبل از آغاز مراسم، مزار شهدای گمنام در چهلمین روز تشییع و تدفین پیکر پاکشان با حضور مسئولین و بسیجیان حوزۀ مقاومت بسیج امام رضا(ع) و حوزۀ حضرت فاطمه (ص) غبارروبی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها