تشدید رکود اقتصادی فقط مبنای داخلی ندارد بلکه روابط تجاری بین‌الملل، مراودات اقتصادی و تحریم‌ها در افت و خیز رکود حاکم بر اقتصاد کشور تاثیرگذار است اما نمی‌توان تاثیر رکود را بر معیشت مردم انکار کرد.
کد خبر: ۸۸۴۸۲۲۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه کشور همچنان در رکود به سر می‌برد، گفت: رکود در بخش‌های مختلف اقتصادی جامعه مشهود است.
 
محمد دامادی در گفت‌وگویی اظهار کرد: برخی از مسؤولان دولتی اعلام کردند که از رکود خارج شده‌ایم اما در عمل چنین چیزی احساس نمی‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رکود اقتصادی امسال تشدید می‌شود، گفت: تشدید رکود اقتصادی فقط مبنای داخلی ندارد بلکه روابط تجاری بین‌الملل، مراودات اقتصادی و تحریم‌ها در افت و خیز رکود حاکم بر اقتصاد کشور تاثیرگذار است اما نمی‌توان تاثیر رکود را بر معیشت مردم انکار کرد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران کارگران را قشر مظلوم جامعه دانست و تاکید کرد: یکی از مطالبات اصلی کارگران حقوق و دستمزد آنها است که در سطح بسیار پایینی قرار دارد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در پاسخ به این پرسش که چرا مجلس برای افزایش حقوق کارگران قانونی وضع نمی‌کند، خاطرنشان کرد: هر قانونی هم که وضع شود این دولت است که باید توان پرداخت را داشته باشد و نمی‌توان در مواجه با کارآفرینان و کارگران طرف یکی را گرفت.

دامادی افزود: وظیفه دولت است که زمینه افزایش حقوق کارگران را به وجود آورد.

وی با انتقاد از نبود عدالت در حقوق‌های دولتی، تصریح کرد: چرا دو اداره که در کنار هم قرار دارند، کارمندان باید حقوق متفاوت داشته باشند، یکی متوسط درآمدی 7 میلیونی و دیگری متوسط درآمدی یک میلیون و 400 هزار تومان دارد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس در پایان خواستار ساماندهی به حقوق‌های دولتی شد و گفت: این مسئله باید به هر نحوی که هست پایان یابد و ساماندهی شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها