نماینده مردم محلات در مجلس در گفتگو با «بسیج»:
حجت الاسلام سلیمی گفت: تقویت اعتقادات و ارزش های دینی موجب افزایش شادی و نشاط جامعه می شود و می تواند در کاهش افسردگی و ناامیدی جامعه تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۸۸۴۸۲۳۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

تقویت باورهای دینی در کاهش افسردگی و ناامیدی موثر استحجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با افزایش افسردگی در جامعه اظهار داشت: یکی از مهم ترین دلایل و منشا افسردگی در جوانان مسئله بیکاری است.

وی افزود: بیکاری و به تبع آن افسردگی موجب آسیب های اجتماعی فراوانی در کشور می شوند نشاط واقعی زمانی ایجاد می شود که جوانان به موقع ازدواج کنند و شغل خوبی داشته باشند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ما مخالف شادی نیستیم گفت: شادی و نشاط جامعه باید حقیقی و دائمی و عمیق باشد نه شادی کاذب. برای ایجاد نشاط و تحرک در جامعه فکری اساسی شود. دین مبین اسلام همواره انسان ها را به نشاط حقیقی دعوت می کند و این نشان می دهد که ما باید به سراغ مصادیق واقعی و تقویت عناصر ایمانی و دینی برویم.

حجت الاسلام سلیمی تصریح کرد: تقویت اعتقادات و ارزش های دینی موجب افزایش شادی و نشاط جامعه می شود و می تواند در کاهش افسردگی و ناامیدی جامعه تاثیرگذار باشد.


ارسال نظرات