طی بیانیه ای اعلام شد

آمادگی بسیج مهندسین عمران و معماری جهت بازسازی مناطق سیل زده شمال‌غرب کشور

بسیج مهندسین عمران و معماری آمادگی خود را برای همکاری باسازمانها و نهادهای دست اندرکار واستفاده ازظرفیت و توانمندیهای مهندسین بسیجی در جهت بازسازی مناطق آسیب دیده وکاهش دردو رنج مردم آسیب دیده اعلام میدارد.
کد خبر: ۸۸۴۸۲۷۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، روز جمعه بخش‌هایی از استان آذربایجان شرقی به ویژه شهرستان‌های عجب شیر و آذرشهر منجر به وارد آمدن آسیب‌ها و خسارات فراوان و جان باختن تعدادی از هموطنان و مفقودی آنها شده، در پی وقوع این حادثه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور بیانیه ای را صادر کرد، متن این بیانیه به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ و غم انگیز وقوع سیل در استان های شمال غربی کشور که منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان عزیزمان و همچنین وارد آمدن خسارت های فراوان به مردم این مناطق گردید موجب اندوه و تاثر گردید.

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور ضمن تسلیت این حادثه ناگوار به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی و بویژه خانواده های داغدار از درگاه خداوند منان برای درگذشتگان رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت مینماید.

امید است با تلاش همه جانبه تمامی دستگاهها و نهادی امدادی و خدماتی خسارت های وارده برطرف تا شاید بخشی از آلام مردم رنج کشیده این خطه از کشورمان تسکین یابد.

بسیج مهندسین عمران و معماری نیز آمادگی خود را برای همکاری با سازمانها و نهادهای دست اندرکار و استفاده از ظرفیت و توانمندیهای مهندسین بسیجی در جهت بازسازی مناطق آسیب دیده و کاهش درد و رنج مردم آسیب دیده اعلام میدارد.امید است با استطعاعت از ذات باری تعالی این سازمان تسکین دهنده دل های داغدار مردم این مناطق شود.

در ضمن مهندسین بسیجی این سازمان آمادگی دارند تا در سراسر کشور با تشکیل گروه های تخصصی و بررسی شرایط محیطی برای پیشگیری از اینگونه مسائل طرح ها وپیشنهادات خود را ارائه نمایند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار