خبرهای داغ:
نجفی در بازدید از آخرین مراحل طرح مرکز همایش‌های بین‌المللی عنوان کرد؛
شهردار تبریز از مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز بازدید کرده و در جریان آخرین مراحل عمرانی این پروژه قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۴۸۲۷۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در حاشیه این بازدید،با اظهار رضایت از پیشرفت این مجموعه فرهنگی، اظهار داشت: روند موجود، نتیجه تلاش‌های مستمر کارگران و عوامل فنی و اجرایی در سخت‌ترین شرایط زمستان سال گذشته است.

وی اضافه کرد: با ادامه این روند، شمارش معکوس برای اتمام مهم‌ترین پروژه فرهنگی کلان‌شهر تبریز در سه دهه اخیر آغاز شده است؛ مصمم هستیم این مجموعه کم‌نظیر را به عنوان بزرگترین کانون رویدادهای هنری و فرهنگی شمال‌غرب، در حداقل زمان به بهره برداری برسانیم.

شهردار تبریز استفاده از ظرفیت‌ صنایع بومی ساختمانی را از شاخص‌های مهم این طرح خواند و افزود: با این رویکرد، گام مهمی در نهادینه ساختنمباحث اقتصاد مقاومتی در این طرح نفیس و ماندگار، به صورت عملیاتی برداشته شده است.

نجفی اظهار داشت: مرکز همایش‌های بین‌المللی، از نخستین روزهای آغاز، در نقشفیروزه طرح‌های عمرانی کلان‌شهر تبریز، تعریفشده و همگام با احیای مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا، نیاز قدیمی کلان‌شهر تبریز را به زیرساخت‌های فرهنگی مدرن و مجهز، بر طرف خواهد کرد.

وی به تاثیر طرح در شهرک تازه‌تاسیس خاوران اشاره و خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و خدماتی در این شهرک، با توجه به نقش پذیرندهمجموعه در جذب فرصت‌های میزبانی ملی و بین‌المللی، با سرعت بیشتری تداوم خواهد بخشید.

ارسال نظرات