استاندار زنجان:

اقتصاد دانش بنیان از مهمترین محورهای ابلاغی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می باشد

اقتصاد دانش بنیان از مهمترین محورهای ابلاغی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بوده و مقام معظم رهبری افزایش سهم تولید و صادرات محصولات و دستیابی به رتبه نخست این بخش در منطقه را یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی عنوان می کنند.
کد خبر: ۸۸۴۸۲۷۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان گفت: باید تعامل شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های استان زنجان تقویت شود و این شرکت‌های دانش بنیان وارد عرصه شده و محصول تولید کرده و در اشتغال موثر باشند.

اسدالله درویش امیری افزود: استان زنجان مجوز فعالیت ۲۸امین شرکت دانش بنیان را گرفته و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: رویکرد استان زنجان این است که تعدادی از دانشگاهها پارک علم و فناوری دارند و در داخل شهر هم مجزا پارک علم و فناوری را تاسیس کردیم و کارها تمام شده و به زودی به بهره برداری می شود.

استاندار زنجان تصریح کرد:در برخی از استان‌ها از منابع بلاعوض و تسهیلات کم بهره معاونت فناوری ریاست جمهوری توسط شرکت‌های دانش بنیان استفاده شده است و تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه در ابلاغیه مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان آمده و رهبری بر این امربسیار تاکید دارند، افزود: اقتصاد دانش بنیان از مهمترین محورهای ابلاغی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بوده که توجه خاصی به آن شده و مقام معظم رهبری افزایش سهم تولید و صادرات محصولات و دستیابی به رتبه نخست این بخش در منطقه را یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی عنوان می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار