فرمانده حوزه شهید چمران سیس در گردهمایی فعالان فضای مجازی این شهر با اشاره فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اهمیت فضای مجازی گفت: امروزه رسانه ها، خصوصاً رسانه های جمعی عامل مهمی در اثرگذاری بر افکار عمومی و جهت دهی به رفتارهای اجتماعی به شمار می روند.
کد خبر: ۸۸۴۸۳۱۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، توحید پیش رو افزود: در چنین شرایطی جوان و نوجوان دانش آموز و دانشجوی کشور به عنوان آينده سازان اين مرز و بوم از اهميت و حساسيت خاصی برای مسئولان و دلسوزان نظام و جامعه برخوردارند.

وی بیان کرد: شبکه های اجتماعی در ابعاد مختلف زندگی(فردی و اجتماعی) تأثیرگذار بوده و در شکل دهی به هویت نقش مهمی دارند و حتی روی ابعاد اقتصادی و اجتماعی و سیاسی جوامع هم تأثیرگذارند.

پیش رو ادامه داد: در حال حاضر اينترنت ابزاري مناسب براي توسعه افكار و انديشه هاي بشري است به شرط آن كه در راه درست استفاده شود. بنابراین افراد بايد براي ورود به دنياي مجازي اطلاعات كافي در اختيار داشته باشند تا دچار مشكلات مالي و اجتماعي نشوند.

وی اضافه کرد: پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و توجه والدين به رفتار فرزندان بسيار مهم مي باشد و براي جلوگيري از هم پاشيدگي خانواده ها، والدين بايد تا حدودي به فناوري هاي روز دنيا مسلط و آگاه باشند كه تغيير در رفتار فرزندان به معناي ايجاد تغيير در طرز فكر آن هاست.
پیشرو گفت: امروز بیشترین کاربران تلگرام از کشور ما هستند و متاسفانه از این حیث دچار آسیب می شویم خوشبختانه تلاشگران توانستند پیام رسان سروش را جایگزین آن سازند که امکاناتی کمتر از تلگرام را ندارند و ما باید به این سمت سوق پیدا کنیم.

ارسال نظرات