نعمتی گفت: خوشبختانه مردم هم از محصول ایرانی تولید شده استقبال خوبی را بجا آورده اند و ما به واسطه اعتماد مردم توانستیم به درجات بالایی که قرار داریم دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۸۸۴۸۳۲۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷

مهدی نعمتی تولید کننده انواع روغن کنجد در استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره عرضه محصولات این روغن پرخاصیت که به سنت اصیل ایرانی بر می گردد عنوان کرد: روغن کنجد از جمله مواد غذایی به حساب می آید که مربوط به ایران باستان می شود و طرفداران زیادی هم نسبت دیگر روغن ها دارد. به لطف خدا توانستیم با سرمایه گذاری زیر یک میلیون تومان برای 5 نفر دیگر ایجاد شغل شود.

وی افزود: از این روغن معمولا در پخت غذا کمتر استفاده می شود چراکه بوی بعضا نامطبوع آن باعث تغییر مزه غذا می شود. روغن کنجد در کشور های دیگری هم ساخته می شود که می توان در کشور های افغانستان و پاکستان اشاره کرد. معمولا از روغن کنجد پاکستانی برای سرو یا پخت غذا استفاده می شود.

این کارآفرین اظهار داشت: امسال که مقام معظم رهبری یکی از مواضع اصلی کشور را اشتغال زایی نام گذاری کردند، ما توانسته ایم با این کارگاه صنعتی کوچک تا 5 نفر را اشتغال ایجاد کنیم. در همین سمت با برداشتن قدم های بزرگ به سمت توسعه و پیشرفت گام برمی داریم تا این کارگاه صنعتی را گشترش دهیم و افراد زیادی را در حد توان خود اشتغال زایی کنیم.

نعمتی در خصوص نحوه فروش و صادرات روغن کنجد سنتی ایرانی گفت: تا پایان سال 96 به لطف خدا در بحث صادرات سریعا عمل می کنیم تا برای معرفی این محصول ایرانی به دیگر کشورهای جهان وظیفه خود را انجام داده باشیم. خوشبختانه مردم هم از محصول ایرانی تولید شده استقبال خوبی را بجا آورده اند و ما به واسطه اعتماد مردم توانستیم به درجات بالایی که قرار داریم دست پیدا کنیم.

ارسال نظرات