مسئول بسیج مهندسین معماری و عمران در گفتگو با «بسیج»:
ایلخان گفت: با توجه به حادثه ای که در آذربایجان شرقی و غربی رخ داده مهندسان ما با نگاه تخصصی خود این آمادگی را دارند که در کنار سایر دستگاه ها خدمات مشورتی دهند و در صورت نیاز وارد عمل شوند.
کد خبر: ۸۸۴۸۳۴۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

اولویت بسیج مهندسین عمران، خدمت رسانی به مناطق سیل زده استمحمود ایلخان مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج اظهار داشت: سازمان بسیج مهندسین معماری و عمران کشور در حال حاضر مهم ترین برنامه ای که دارد کمک رسانی و بازسازی مناطق سیل زده حادثه آذربایجان شرقی و غربی است.

وی با بیان این مطلب افزود: سازمان ما برای این اقدام مهم دو روش آمادگی همکاری در نظر گرفته است. اولین رویکرد ما همکاری های بلند مدت و استفاده از ظرفیت و دانش مهندسین برای بررسی اوضاع مناطق و جغرافیای محیط کشور برای پیشگیری از این اینگونه اتفاقات است که حداقل در صورت رخ دادن حوادث بعدی خسارت کمتر شود.

این مقام مسئول با اشاره به رویکرد دیگر این سازمان در رسیدگی به سیل زدگان آذربایجان شرقی و غربی ادامه داد: با توجه به حادثه ای که در این مناطق رخ داده مهندسان ما با نگاه تخصصی خود این آمادگی را دارند که در کنار سایر دستگاه ها خدمات مشورتی دهند و در صورت نیاز وارد عمل شوند.

ایلخان خاطر نشان کرد: ما به سازمان بسیج مهندسین معماری و عمران دو استان هم این نکته را گفته ایم که بلافاصله با مقامات بحران منطقه هماهنگ شده و هر جا نیاز بود خدمت کنند. اگر نیاز باشد از نیروهای بسیج مهندسین معماری سایر استان ها نیز استفاده می کنیم.


ارسال نظرات