اولین نشست روشنگری حلقه تهرانی مقدم در سال 96 با حضوربسیجیان ناحیه ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۳۵۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، اولین جلسه حلقه شهید تهرانی مقدم در سال 96 در محل ناحیه ثارالله با حضور ارکان گردان و گروهانها وفرمانده دسته ها ی بسیج برگزار شد.

دراین جلسه علیرضا صباغ مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه ثارالله به سخنرانی پرداخت.

وی با توجه به در پیش بودن انتخابات به بیان شاخصه های انتخاب اصلح پرداخت ،این کارشناس مسایل سیاسی به شاخصه هایی مثل پیرو و مطیع ولی فقیه بودن ، ترسو و مرعوب دشمنان نبودن ، فریفته غرب و دشمنان نبودن اشار نمود.

صباغ در ادامه به بیان حدیثی ار امام جعفر صادق (ع) شاخصه های انتخاب اصلح را از دید ایشان عادل بودن ، فقیه بودن ، تقوا داشتن وصادق بودن نام برد .

وی درادامه بیانات خود تاکید کرد: اگر باز هم براساس این مولفه ها نتوانستید انتخاب کنید با افراد معتمد و دانا مشورت کنید و اگر باز هم نتوانستید به نتیجه ای برسید نگاه کنید ببینید دشمن با چه کسی موافق است و از چه کسی بیزار ، این ملاک خوبیست برای انتخاب.

وی افزود : رسالت اصلی بسیجیان در وهله اول حضور در انتخابات و تشویق دیگران به حضور در انتخابات ،و در مرحله بعد روشنگری در مورد انتخاب اصلح عنوان کرد.

در پایان این جلسه با پرسش و پاسخ ادامه یافت و درادامه سرکار خانم صفایی فرمانده گردان بیاناتی را در زمینه انتخابات مطرح کردند.


ارسال نظرات