عدم دریافت قبوض آب در شعب پست بانک استان

شعب پست بانک در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد از اول اردیبهشت قبوض آب را دریافت نمی کنند.
کد خبر: ۸۸۴۸۴۵۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در جمع معاونان و مدیران ستادی آبفای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکان و سرعت در ارائه خدمات  از دغدغه‌های اصلی این شرکت است، گفت: علاوه بر این با تعامل با سایر دستگاه ها باید سعی کنیم خدمات هرچه مطلوب تری به شهروندان ارائه دهیم.
سیدعلی لدنی نژاد افزود: یکی از مواردی که شرکت آب و فاضلاب استان همواره  پیگیری می کند، عقد قرارداد با بانک ها به منظور دریافت قبوض آب مشترکان توسط آنها است.
وی ادامه داد: متاسفانه پست بانک استان در ماه های اخیر و پس از عقد قرارداد نسبت به اجرای مفاد تفاهم نامه در پرداخت قبوض مشترکان شرکت آب و فاضلاب اهمال کرده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: به رغم پیگیری‌های متعدد پست بانک استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری لازم را در این زمینه نداشت و با توجه به عدم اجرای تبصره 5تفاهم نامه مذکور و عدم رضایت حوزه خدمات مشترکان آبفای استان، اعلام می شود که خدمات پست بانک از ابتدای اردیبهشت جاری قطع و این بانک نسبت به عودت مازاد دریافتی وجوه کسر شده از قبوض آب مشترکان به حساب این شرکت اقدام کند.
سیدعلی لدنی نژاد تاکید کرد: از 15 روز قبل به پست بانک استان اعلام شده که از تاریخ اول اردیبهشت نسبت به عدم دریافت قبوض آب مشترکان اقدام کند.
وی ادامه داد: در غیر اینصورت قبوض دریافتی از سوی این بانک در سیستم نرم افزاری مشترکان  شرکت آبفای استان لحاظ نمی‌ شود و پست بانک بدهکار محسوب شده و باید پاسخگوی مشترکانی که توسط آن بانک هزینه قبض آب خود را پرداخت کرده اند باشد.
ارسال نظرات