خبرهای داغ:
استاندار قم:

ارتش ایران از کارآمدترین يگان‌هاي نظامي در بین نیروهای مسلح منطقه است

استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن 29 فروردين روز ارتش را به نيروهاي مومن، مخلص، فداكار و جان بركف ارتش تبریک گفت.
کد خبر: ۸۸۴۸۴۶۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
ارتش ایران از کارآمدترین يگان‌هاي نظامي در بین نیروهای مسلح منطقه است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پیام سیدمهدی صادقی آمده است:29 فروردین، یادآور حماسه آفرینی و پایمردی دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است. غیور مردانی که در کار زار دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز اسلامی به ارمغان آوردند. روز پاسداشت شجاعت و دلاوری‌های نهادی است که امام عزیز و رهبری فرزانه همواره از آن به عنوان پشتوانه و دژ مستحکم دفاعی و حامی و همراه و حافظ همیشگی انقلاب یاد کرده‌اند. نیرویی انقلابی و حافظ پرتوان نظام که از نخستین روزهای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، جانانه و غیرتمندانه در سنگر دفاع از کیان و مرزهای آبی و خاکی کشور حضور داشته و با تقدیم هزاران شهید، جانباز و ایثارگر، کارنامه درخشان و پرافتخاری را در راه حفظ عزت و استقلال میهن اسلامی و شرافت ملت ایران بر جای نهاده است.

در این پیام آمده است: امروز با گذشت قریب به چهار دهه از حیات طیبه انقلاب اسلامی، ارتش توانمند به مدد تجارب ارزشمند دوران دفاع مقدس و بهره مندی از نیروهای متعهد و متخصص و دستیابی به پیشرفته ترین ابزار‌ها و ادوات نظامی و مجهز شدن به دانش و فناوری‌های روز دنیا، توانسته است به عنوان یکی از برجسته ترین و کارآمدترین یگان‌های نظامی در بین نیروهای مسلح منطقه و جهان مطرح باشد و اکنون که جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی حرکتی پرشتاب و امیدوارکننده‌ای را برای فتح قله‌های رفیع پیشرفت و آبادانی آغاز کرده است و در سالی که از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال ''اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال'' نام گذاری شده است، نقش ارتش در این عرصه کاملاً بارز بوده و غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، همراه و همگام با سایر نیروهای مسلح کشور، در پیشانی و خط مقدم این حرکت رو به جلو و متعالی قرار دارد.

در این پیام تصریح شده است: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ارتش، فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی را به فرماندهی معظم کل قوا و تمامی نیروهای مومن، مخلص، فداکار و جان برکف ارتش به ویژه فرماندهان و پرسنل دلاور این یگان در استان قم تبریک و تهنیت عرض کرده ، توفیقات و سرافرازی همگی این عزیزان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

ارسال نظرات